Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gohya schreef:@gekvanfleur
Ik ben niet meer zo goed bevriend met TS hoor.Al een jaar totaal geen contact meer mee gehad,om de reden dat mijn stichting eronder leed.Veel problemen gehad met DB,BOA en Politie,mede door TS.Ik heb haar altijd geholpen,maar op gegeven moment was het de druppel.Heb toen gebroken met haar,en nu praat ik wel soms met haar maar echt contact is er niet meer.
gohya schreef:Over die 3 gekregen paarden is een heel gedoe over geweest,klopt.Maar dit is uit gezocht door de DB,BOA en Politie en die paarden waren niet van mij.Ik heb idd. veel dingen gezegd op bokt over de TS en andersom ook,had ik niet moeten doen,maar was toen zó boos.Maar dit was vorig jaar.
Ik weet ook dat mijn naam vaak in verband word gebracht met TS maar mensen die me kennen weten de verhalen die er achter zitten.TS heeft al een jaar niets meer met de stichting te maken en dan bijft zo.
Ik heb genoeg aan me eigen stichting en wil verder overal buiten blijven.Het punt is,ik vind het heel moeilijk om iemand niet te helpen,ten koste van mezelf.Maar ik snap jou gedachtengang heel goed ' gekvanfleur' .
macholoverr schreef:MaartjeHorse, Ik heb hem nu ongeveer 3 weken & kom er nu pas achter dat hij wat last heeft van zijn rug dit kun je nooooit van te voren ruiken daar bij is er meerdere malen in het topic gezegt dat Paddy niet in de weg loopt dus dat hij niet weg moet maar weg mag!
macholoverr schreef:Dat kan maar ik wil dat hij dan naar iemand toe gaat die er tijd & liefde in wil steken. Hij hoeft niet 1 2 3 weg te zijn heb hier alle tijd voor & neem hier ook ruim de tijd voor