Mijn nieuwe powny!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gohya

Re: Mijn nieuwe powny!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 11:52

@gekvanfleur
Ik ben niet meer zo goed bevriend met TS hoor.Al een jaar totaal geen contact meer mee gehad,om de reden dat mijn stichting eronder leed.Veel problemen gehad met DB,BOA en Politie,mede door TS.Ik heb haar altijd geholpen,maar op gegeven moment was het de druppel.Heb toen gebroken met haar,en nu praat ik wel soms met haar maar echt contact is er niet meer.

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 12:08

gohya schreef:
@gekvanfleur
Ik ben niet meer zo goed bevriend met TS hoor.Al een jaar totaal geen contact meer mee gehad,om de reden dat mijn stichting eronder leed.Veel problemen gehad met DB,BOA en Politie,mede door TS.Ik heb haar altijd geholpen,maar op gegeven moment was het de druppel.Heb toen gebroken met haar,en nu praat ik wel soms met haar maar echt contact is er niet meer.

Maar in zo´n topic als manege monique zag ik jullie weer praten over drie gekregen paarden...enz.
Wat ik wil zeggen hiermee: je kan beter prive met iemand praten dan zo over internet als er problemen zijn.. Want voor mij zijn jullie twee namen op bokt echt met elkaar verweven. En wat ik door de jaren heen lees..zou mijn beslissing maken nooit richting jouw orgnisatie te denken..Niet omdat jou tekst hier nu niet logisch klinkt..maar omdat dat kleine risico wat er is, voor mij al te groot zal zijn..Nogmaals,het is alleen een gedachtegang van mij. Maar ik zou als je het contact verbroken hebt echt wat meer (op internet) bij TS wegblijven..want de slechte naam die ts nu oploopt, krijg jij mijn inziens het staartje van mee. :)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 12:20

Over die 3 gekregen paarden is een heel gedoe over geweest,klopt.Maar dit is uit gezocht door de DB,BOA en Politie en die paarden waren niet van mij.Ik heb idd. veel dingen gezegd op bokt over de TS en andersom ook,had ik niet moeten doen,maar was toen zó boos.Maar dit was vorig jaar.
Ik weet ook dat mijn naam vaak in verband word gebracht met TS maar mensen die me kennen weten de verhalen die er achter zitten.TS heeft al een jaar niets meer met de stichting te maken en dan bijft zo.
Ik heb genoeg aan me eigen stichting en wil verder overal buiten blijven.Het punt is,ik vind het heel moeilijk om iemand niet te helpen,ten koste van mezelf.Maar ik snap jou gedachtengang heel goed ' gekvanfleur' .

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 12:24

gohya schreef:
Over die 3 gekregen paarden is een heel gedoe over geweest,klopt.Maar dit is uit gezocht door de DB,BOA en Politie en die paarden waren niet van mij.Ik heb idd. veel dingen gezegd op bokt over de TS en andersom ook,had ik niet moeten doen,maar was toen zó boos.Maar dit was vorig jaar.
Ik weet ook dat mijn naam vaak in verband word gebracht met TS maar mensen die me kennen weten de verhalen die er achter zitten.TS heeft al een jaar niets meer met de stichting te maken en dan bijft zo.
Ik heb genoeg aan me eigen stichting en wil verder overal buiten blijven.Het punt is,ik vind het heel moeilijk om iemand niet te helpen,ten koste van mezelf.Maar ik snap jou gedachtengang heel goed ' gekvanfleur' .

ik begrijp het nu in ieder geval beter...lastige situatie hoor waar je inzit...succes! :)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 12:30

Dank je! laten we maar weer ontopic gaan.
De ts zal zelf niet meer reageren op bokt,vertelde ze mij.

Lizhme

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 18:37

Helaas ben je veel te groot, denk ook eens aan de pony ipv alleen jezelf :(

SimoneUnique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 19:12

Wat een leukerd :D
Veel plezier met m :)

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 19:39

Klinkt als 2 keer een ban...
Simoneunique heb je het topic wel gelezen?? Niet echt denk ik.
Veel plezier met hem terwijl hij te koop staat.....
Hey topicstarter is ook weer van de partij...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 19:56

Matasja, je weet niet eens of die te koop staat lees het topic nog maar een keer want je ziet zelf ook dingen over het hoofd heen ;)

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 19:59

macholoverr schreef:
Matasja, je weet niet eens of die te koop staat lees het topic nog maar een keer want je ziet zelf ook dingen over het hoofd heen ;)

Uh, jawel? Waarom heb je hem anders te koop aangeboden hier op bokt notabene?
We kunnen het zo vinden.

maartjehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 20:01

Nou nou, je hebt hem toch echt zelf aangeboden hier op bokt :=
Ik snap dat TS een nieuwe start wilt, maar in de verkoopadvertentie van Paddy staat dat je al een pony hebt waar je niks mee kunt, maar waarom koop je in godsnaam dan dit paardje? Had je daar niet eerder over na kunnen denken? Maargoed, dat zijn mijn zaken niet. Ik vind het overigens wel een leuk beestje hoor ;)
Maar mijn mening blijft, dat je er eerst goed over na moet denken, want zoals ik uit de reactie's lees is dit niet je eerste paardje die je koopt en weer wegdoet?

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 20:01

wat een lieve pownyyyjj :+ :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 20:03

MaartjeHorse, Ik heb hem nu ongeveer 3 weken & kom er nu pas achter dat hij wat last heeft van zijn rug dit kun je nooooit van te voren ruiken daar bij is er meerdere malen in het topic gezegt dat Paddy niet in de weg loopt dus dat hij niet weg moet maar weg mag!

maartjehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 20:06

Dat heb ik dan verkeerd begrepen, maar is er geen mogelijkheid dat je iets anders met hem kan doen?

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 20:07

Citaat:
Paddy moet bij mij weg...

Heb je zelf gezegd meis.
Staat in je advertentie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 20:09

Dat kan maar ik wil dat hij dan naar iemand toe gaat die er tijd & liefde in wil steken. Hij hoeft niet 1 2 3 weg te zijn heb hier alle tijd voor & neem hier ook ruim de tijd voor ;)

maartjehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 20:10

@Cynn_x: dat dacht ik dus ook, maar ''blijkbaar'' is het anders :\

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 20:12

Ik bemoei me er verder niet meer mee.
Ik zou je alleen willen vragen om hierna gewoon geen paarden meer te kopen.
Blijf er gewoon vanaf... het zijn geen speeltjes die je iedere keer maar weer kan wegdoen.
Vind dat je gewoon echt heel erg verkeerd bezig bent.
Je hebt al een behoorlijke reputatie hier op bokt.. en nee, dat is niet positief bedoelt. ;)

XXkimberly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 20:16

leuke pony hoor

Easy_Pelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 20:26

Ik hoop dat de pony het beter krijgt..

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 20:26

Die pony heeft het nu best naar zijn zin geloof ik..

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 20:36

macholoverr schreef:
MaartjeHorse, Ik heb hem nu ongeveer 3 weken & kom er nu pas achter dat hij wat last heeft van zijn rug dit kun je nooooit van te voren ruiken daar bij is er meerdere malen in het topic gezegt dat Paddy niet in de weg loopt dus dat hij niet weg moet maar weg mag!

Had je kunnen weten als je de pony had laten keuren.

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 21:40

Zo he sorry maar ik zit al vanaf het begin in jouw topics, en ik was degene die voorpelde dat hij snel weer te koop zou staan, wat meteen werd afgekapt met nee hij blijt tot zijn dood....
Ik zag hem een paar dagen later inderdad te koop en heb meteen gereageerd hier, dus als er 1 het hele topic heeft gelezen ben ik het wel. En als hij niet te koop staat, waarom heb je dan een topic, en warom geef je 2 zinnen later aan dat hij bij jou weg moet maar niet met spoed, dan is hij toch te koop.
Pfff

jiperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 22:47

macholoverr schreef:
Dat kan maar ik wil dat hij dan naar iemand toe gaat die er tijd & liefde in wil steken. Hij hoeft niet 1 2 3 weg te zijn heb hier alle tijd voor & neem hier ook ruim de tijd voor ;)

HaHa deze uitspraak vind ik enorm grappig vooral om het woordje na tijd & .......
dat laatste ontbreekt er namelijk flink aan bij jou als ik je topics zo eens snel doorworstel 8)7

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:09

Dit lijkt wel een rel topic aan het worden?
Het ís een rel topic geworden.