Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kimbosman schreef:
Als je kijkt naar haar t-shirt zie je dat die niet vandaag of gisteren gemaakt zijn (over de TS) en ik rij overal ik zorg alleen voor een langere remweg
gekkeils schreef:kimbosman schreef:
Als je kijkt naar haar t-shirt zie je dat die niet vandaag of gisteren gemaakt zijn (over de TS) en ik rij overal ik zorg alleen voor een langere remweg
Uhm, ok dan, sorry hoor maar hoe kan jij nou zien hoelang mijn remweg is? :S
kimbosman schreef:caesar schreef:ik heb ook weleens met mijn verzorgpaard geraced. ik wist dat die van te voren druk was en daarom ging ik op dat weiland waar ik croste altijd eerst een beetje rond rijden stap, draf en een beetje bezig houden (dressuurmatig) en als ik merkte dat die rustig was dan zette ik pas de galop in en dat was vanuit de draf en de rem deed het ook niet altijd meteen maar dat wist ik dus ging ik al een tijd van te voren terug zitten en wat meer contact maken op de teugels en dan rustig terug nemen van rengalop naar een gecontroleerde galop en dan een draf en dan de stap en dan de rest goed stappen.
Dat doe ik ook, ik ga heus ook niet hopla opeens rengalop en dan opeens pitstop, hoor.
stef schreef:paardjeunity schreef:
mijn zusje haar pony heeft geen rem meer dankzij zulke idioten die die beesten helemaal over de rooie jagen, als we op een buitenrit zijn kan ze t laatste stuk er naast gaan lopen omdat die pony heeft geleerd om naar de stal te racen....
dan had jij of je zusje die meiden die op die pony rijden erop aan moeten spreken.
Je bent zelf verantwoordelijk voor wat iemand met jou pony doet. Kan je moeilijk de TS op aankijken. Al hakt zij dr pony in stukjes en gooit ze m op de BBQ (bij wijze van spreke) haar pony, moet zij weten.
Ik zie totaal het verband niet tussen TS en je zusje
kimbosman schreef:ja, tuurlijk iedereen mag zijn mening geven, maar als er opeens 100 mensen tegelijk komen en zeggen dat ik een dierenbeul ben noem ik dat niet echt meer een mening, als ik er ook nog bijzet een beetje rustig.
Manon88 schreef:kimbosman schreef:ja, tuurlijk iedereen mag zijn mening geven, maar als er opeens 100 mensen tegelijk komen en zeggen dat ik een dierenbeul ben noem ik dat niet echt meer een mening, als ik er ook nog bijzet een beetje rustig.
Dit soort reacties kun je verwachten als je zo'n foto's op Bokt plaatst. Als je alleen wil horen goh wat een leuke pony ofzo dan zou ik je foto's laten zien aan iemand die geen verstand van rijden heeft.
Estelle schreef:Vind je het heel raar al die reacties ?
hoe denk je dat je paardje galopeerd als je dit vaker doet..?
paardjeunity schreef:nou idd en dan krijg je net zo'n pony als wij hebben!
kimbosman schreef:blokje schreef:Oke je wou comentaar.
* Gevaarlijk dat je met dood noormale gympen rijd, Of caps met bijpassende laars of paard rijlaarzen.
* Je trekt ontzettend in zijn mond.
* Wil je racen doe dat dan op een plek waar het kan niet in een bak waar je hem rond TREKT
* daarnaast moet je een goede zit hebben om te racen je belemmerd zijn rennen.
* Ik vind het gevaarlijk wat je doet, net gebroken been, tegels te los.
Als je pony er nu eens vandoorging?
En dan je valt breekt weer iets, of erger.
Dan is het ROT pony.
Ik zou zeggen ROT baas.
Mijn mening
Ik vind het erg jammer dat veel van jullie zo raar reageren, en eerlijk gezegd denk ik niet dat jullie weten waar jullie over praten, het is namelijk GEEN bak, maar gewoon een heel lang recht stuk, ik heb gympen aan omdat ik geen laarzen aankan vanwege mijn nogsteeds dikke enkel (gebroken he) Ik ben geen een of ander penny meisje wat dr paard de schuld geeft als er iets gebeurd, en ik weet wél wat ik doe, en jullie zouden eens moeten zien hoe mijn pony is opgeknapt sinds we dit doen, nou dit zouden jullie wel helemaal raar vinden, maar het is echt zo, ze vind het nu veel leuker om te gaan rijden, en doet veel meer haar best, en ze is ook in veel betere conditie, echt heel jammer dat ik heel bokt over me heen krijg aan de hand van een paar foto's.