Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nyckle schreef:
Ragdollcat schreef:Die haflinger (Sjamaan?) heeft echt een hele mooie hals, dat moet ik echt zeggen, maar die kont van hem dat is gewoon een halflingerkont, ok hij is wat te stevig er mag wel wat vet vanaf maar die kont daar doe je volgens mij niet veel aan.
Een stalgenoot van mij dat een haflinger kocht van een handelaar die was echt mager maar toch die kont met een gleuf erin, toch zag je bij haar de ribben op t oog, dus dat zegt niet altijd of ie te dik is of niet.
Echt waar ik zie echt heel zelden zulke mooie hals bij een haflinger, bijna een arabierenhals.
DemiWekema schreef:Ragdollcat schreef:Die haflinger (Sjamaan?) heeft echt een hele mooie hals, dat moet ik echt zeggen, maar die kont van hem dat is gewoon een halflingerkont, ok hij is wat te stevig er mag wel wat vet vanaf maar die kont daar doe je volgens mij niet veel aan.
Een stalgenoot van mij dat een haflinger kocht van een handelaar die was echt mager maar toch die kont met een gleuf erin, toch zag je bij haar de ribben op t oog, dus dat zegt niet altijd of ie te dik is of niet.
Echt waar ik zie echt heel zelden zulke mooie hals bij een haflinger, bijna een arabierenhals.
Bedoel je Shilas van van Eva, of die op deze pagina? Ik denk Shilas he?
knetterhard schreef:Jammer dat meerendeel het veschil niet weet tussen dik/vet en spieren
knetterhard schreef:Mooie fries, ze heeft alleen wel een erg verticale hals + onderhals!