Mijn nieuwe powny!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

zosja24

Re: Mijn nieuwe powny!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 00:34

Dit meisje is geloof ik 20 ... Dus die gaat nu over haarzelf
Anders moet je de leefdtijd bekijken van ts dit is een beetje banketstaaf
Tegen ts...

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 00:37

En waar kan ik die dan bekijken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 00:54

Zosja24, wil je als je blieft uit mijn topic blijven? Dit is met een rede!

Vienna2007, wat hebben mijn ouders er mee te maken, die laat je met rust ;) ik bespreek het namelijk alle maal thuis wat ik doe & hoe ik het doe ;)

En Ghoya, je mag hier best van mij blijven reageren ;)

Ik denk zelf dat de mensen van wie ik Paddy gekocht heb niet wisten dat het zadel niet goed lag! Tot so verre ik weet heeft dit zadel er 6 jaar op gelegen! Ik wil dus ook niks meer over deze mensen horen! Maar goed ik ga nu dus er wat aan doen & hij hoeft niet meer persé weg ;) Daar bij als je me alleen maar zwart maakt & de grond in trapt... Ik ga er niet meer op in dat vind ik namelijk niet menselijk (hoe ik reageerde dus ook niet sorry hier voor!) Als je me tipzz wil geven mag dit, maar dan liever via PB ;)

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 01:13

Ts mocht je het nog aankijken en proberen met de pony dan zou ik de osteopaat lekker naar zn rug laten kijken en het diertje ook lekker een tijdje laten rusten en daarna is kijken voor een aangepast zadel door goede zadelmaker en de komende tijd klein licht ruitertje om te zien hoe het dan gaat.

En mocht je hem toch verkopen dan vind ik dat ook een goede keus van je ivm je lengte enzo :j

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 09:47

Zou fijn zijn als je hem echt houd.

Het is een ontzettend leuke pony zo te zien vanaf de foto's , daar kan je echt nog wel veel plezier van hebben.
Laat hem idd zoals hierboven staat nakijken.
En je hoeft hem niet te gebruiken voor onder het zadel toch... er zijn nog zoveel leuke andere dingen die je met hem kan doen.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 10:15

macholoverr schreef:
Ik be gewoon bedrogen in mijn ogen & dat is ten kosten gegaan van paddy. Dit is even heel zwart wit hoe ik het zie... Maar er komt vast wel vanzelf iemand die hem een goed plekje kan aanbieden =)

Ts: jij bent immers wel diegene die gezegt heeft dat de vorige eigenaars je bedrogen hebben ;) (zie hierboven)

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 19:06

Maar rugpijn kan elke pony of paard die koopt wel hebben
is vaak een kwestie van een verkeerd zadel of last vd spieren hebben.
Hoeft in princiepe niet te zeggen dat je bent bedrogen..

Zou gewoon wat rust geven een osteopaat laten komen en daarna een goed zadel laten aanmeten :)

Rider01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 19:13

shilady schreef:
Zou gewoon wat rust geven een osteopaat laten komen en daarna een goed zadel laten aanmeten :)

inderdaad :j
Dat een pony rugpijn heeft is niet het einde van de wereld ;)
Ik doe ook zat dingen met mijn pony naast het rijden dus als die van mij ooit eens rugpijn krijgt dan weet ik wel hoe ik haar kan vermaken :D

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 19:32

Ik heb niet het hele topic doorgelezen maar ik snap de reacties ten nadele van de TS. Ik snap ze héél goed. Ik heb regelmatig verkooptopics gezien en verhalen gelezen over aankoop en vervolgens verkoop van een paard met steeds een andere smoes..
Ik irriteer me eerlijk gezegd mateloos omdat de TS niet in staat lijkt om zelfstandig paarden te houden gezien haar aankopen afgelopen jaar. Daar bedoel ik niet mee dat je ze niet goed verzorgt, maar die beesten vinden het ook niet prettig om continu van huis te veranderen. Het niet inzien van consequenties en in opwellingen dingen doen/aankopen.

Ik vindt het punt ouders dan ook terecht want die horen je in mijn ogen voor zulke dingen te behoeden.

Ben het er verder mee eens dat persoonlijke dingen via de PB moeten gaan want op deze manier druk je iemand een beetje in een hoekje onder toeziend oog van heel bokt.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 19:35

macholoverr schreef:
FlorisSam, Dat meisje haalde hem op die mensen trokken de deken er af "hier je pony" Deken kreeg ze niet mee! Vind het ook sneu voor hem maar hij staat snachts wel op stal gelukkig!

Denk dat ze t over de hengst heeft :P

zosja24

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 22:04

Macholover ik maak je niet zwart ik probeer je te zegen wat je kan proberen
Maar hellaas alles wat ik je vertel gaat het ene oor in andere uit

Gambler21

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 20:08

Ken ts persoonlijk en dit verbaasd me allemaal niks. Kan je maar 1 tip geven, zoek een goed tehuis voor deze pony en begin nooit meer aan een pony/paard.

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 20:08

Leuke pony, maar wat een rel hier..
Laatst bijgewerkt door xDeena_ op 29-11-11 20:18, in het totaal 1 keer bewerkt

carolien64

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 20:11

leuke pony, succes met hem

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 20:35

Jammer dat het zo moet lopen.. Het is zo'n leuke pony, hoop dat je hem houd, of verkoopt naar een huis waar hij wél kan blijven. En dat de eigenaars dan ook weten wat de pony mankeert.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 21:21

mooie pony! ziet er ook heel lief uitt <3

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 09:46

Mensen proberen TS te helpen..... Maar ts als je geen commentaar wilt, open dan geen topic, mensen proberen hier jou alleen maar te helpen.

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 09:51

Trouwens pony heeft geen problemen, je wist dat hij zo groot was en dat je er niet lang op kan rijden.
Dan mag die blijven voor het leven, naja leven van 20 dagen bij jou dus.

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 10:40

ik denk niet dat ts open staat voor verdere tips want als ik de 2 pagina's aan berichten uit het profiel bekijk, reageert ts op iedereen vijandig en boos.

TS: Verkoop de pony zo snel mogelijk en bedenk je voortaan 1000x voordat je weer een nieuwe neemt. TUurlijk doe je nu het beste voor de pony, maar het is niet goed als de pony iedere keer verhuist wordt. Zeker niet als je ziet hoe vaak bij jou al een pony verhuist is.

HorsePower96

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 10:51

aa wa een mooierd, lief koppie

Ironica

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 11:25

Tjonge jonge wat een topic.
Ik heb wel zo'n vermoeden waarom TS, ondanks haar leeftijd, nog steeds op JITP plaatst.
Waarom heeft nog niemand daarop getemt? :+

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 11:28

weet iedereen wel zeker dat ze 20 is??? op de foto's zou ik zeggen van niet en qua volwassen reacties ook niet echt moet ik zeggen! en daarbij dat moeder zegt dat hij dan maar blijft dat getuigt niet van er alleen voor staan.

Ironica

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 11:34

Je zou er idd aan twijfelen. :D
Maar meerdere mensen kennen TS en niemand daarvan heeft tegengesproken dat ze meerderjarig is...

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 11:42

Ze word idd. 20 jaar in januari.Maar als je haar kent [incl. verleden] weet je waarom.
Ze bedoeld het goed,maar doet en zegt het vaak verkeerd.Dit moet ze nog leren.
Het is niet makkelijk om met haar om te gaan,je moet heel veel geduld hebben en begrip.

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 11:48

Bailey_4ever schreef:
Ik heb niet het hele topic doorgelezen maar ik snap de reacties ten nadele van de TS. Ik snap ze héél goed. Ik heb regelmatig verkooptopics gezien en verhalen gelezen over aankoop en vervolgens verkoop van een paard met steeds een andere smoes..
Ik irriteer me eerlijk gezegd mateloos omdat de TS niet in staat lijkt om zelfstandig paarden te houden gezien haar aankopen afgelopen jaar. Daar bedoel ik niet mee dat je ze niet goed verzorgt, maar die beesten vinden het ook niet prettig om continu van huis te veranderen. Het niet inzien van consequenties en in opwellingen dingen doen/aankopen.

Ik vindt het punt ouders dan ook terecht want die horen je in mijn ogen voor zulke dingen te behoeden.

Ben het er verder mee eens dat persoonlijke dingen via de PB moeten gaan want op deze manier druk je iemand een beetje in een hoekje onder toeziend oog van heel bokt.

ik zit idd regelmatig op mijn handen om bepaalde dingen binnen te houden omdat bokt wat dat betreft nogal lastig is als iemand een keer recht op de man afgaat.Heb meerdere keren via PB contact gehad met haar en ze zegt maar net wat er in haar straatje past.
Of ze nu een verkapte handelaar is of iemand die gewoon totaal geen gevoel voor pony`s heeft..ik snap niet dat jij dan zo goed bevriend met haar bent Gohya. Want de stichting in jou onderschrift zou ik nooit ter hulp vragen als ik dit soort dingen zou tegenkomen op internet..Als jij dan toch `zielige´ pony´s helpt..heb jij dan niet je handen vol aan die van TS? (klinkt heel gemeen, maar is vooral bedoelt omdat ik die link aan een tijdje niet snap..schaadt dit jouw `onderneming´ niet)