Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
macholoverr schreef:Ik be gewoon bedrogen in mijn ogen & dat is ten kosten gegaan van paddy. Dit is even heel zwart wit hoe ik het zie... Maar er komt vast wel vanzelf iemand die hem een goed plekje kan aanbieden =)
shilady schreef:Zou gewoon wat rust geven een osteopaat laten komen en daarna een goed zadel laten aanmeten
Bailey_4ever schreef:Ik heb niet het hele topic doorgelezen maar ik snap de reacties ten nadele van de TS. Ik snap ze héél goed. Ik heb regelmatig verkooptopics gezien en verhalen gelezen over aankoop en vervolgens verkoop van een paard met steeds een andere smoes..
Ik irriteer me eerlijk gezegd mateloos omdat de TS niet in staat lijkt om zelfstandig paarden te houden gezien haar aankopen afgelopen jaar. Daar bedoel ik niet mee dat je ze niet goed verzorgt, maar die beesten vinden het ook niet prettig om continu van huis te veranderen. Het niet inzien van consequenties en in opwellingen dingen doen/aankopen.
Ik vindt het punt ouders dan ook terecht want die horen je in mijn ogen voor zulke dingen te behoeden.
Ben het er verder mee eens dat persoonlijke dingen via de PB moeten gaan want op deze manier druk je iemand een beetje in een hoekje onder toeziend oog van heel bokt.