Fjord_Shet schreef:Hou jullie mond nou maar, jullie kunnen alleen maar negatief zijn maar weetje, het boeit me geen fiets
Zie jij hier iets positiefs in dan? Rijden op een veeel te kleine pony.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fjord_Shet schreef:Hou jullie mond nou maar, jullie kunnen alleen maar negatief zijn maar weetje, het boeit me geen fiets
Fjord_Shet schreef:
Abaigeal schreef:Okej ik vind dit er niet goed uitzien.
Het eerste wat ik me hier af vraag is, Waarom plaats je deze foto's op bokt? Omdat je ze leuk vind heb je al gezegd, alleen foto's op bokt plaatsen is altijd om er een reactie, tips of commentaar op te krijgen. Als je zelf een beetje rieel naar deze foto's kijkt kun je verwachten dat je hier zulke reacties op gaat krijgen.
Ik heb zelf een aantal jaar terug ook een tijdje op een shet van rond de 90 centimeter gereden, op een gegeven moment ben ik hier zelf mee gestopt omdat ik merkte dat ik haar beperkte in haar beweging en dat het gewoon niet meer lekker ging op deze manier. Ik heb toen veel andere leuke dingen met haar gedaan zoals lange lijnen, longeren, vrij springen, Je kunt zelfs gaan VD'en. Geloof me er zijn echt nog genoeg leuke dingen om te doen met je pony dan alleen maar bezig te zijn met het rijden.
Ik vraag me af waarom jij nog op je shet rijdt, zou je me daar misschien een goed en serieus antwoord op kunnen geven, zonder dat het gelijk weer aanvallend wordt?
Waarom blijf je toch maar beweren dat het zo goed gaat en goed is voor de pony. Het kan zijn dat je er nu nog niets van merkt aan de pony, maar zeker op langere termijn is het gewoon niet goed voor je pony, niet alleen voor de rug maar ook voor de benen en voor meerdere plaatsen is het gewoon niet goed voor een pony als deze.
Dan kun je natuurlijk wel heel eigenwijs denken ik vind dit goed voor mijn (verzorg) pony en ik ga er lekker mee door. Dat moet je dan maar helemaal zelf weten daar kunnen wij op dit moment niks aan veranderen. Maar ik hoop dat je toch op een gegeven moment zal inzien dat dit voor jou niet de juiste manier is om met deze pony bezig te zijn.
Dit was even mijn mening over wat ik hier gezien en gelezen heb.
Ik hoop dat je toch nog van gedachten veranderd en dat je dan zonder op je pony te zitten veel plezier met haar kan hebben.