Oké, Het is niet de vriendelijkste manier van racen maar dit is al gezegd verder ben ik het helemaal eens met stef: pracktisch overal in het HAW topic word er afgekraakt als er maar het minste niet goed is.. Niet echt de bedoeling niet ? Om dan toch even een beetje te helpen :
Hier kan je op lettenx Als je pony steugert kan je een pluk van z'n manen vast nemen of je aan de hals vasthouden, zo ga je niet in de mond gaan trekken
x bij het racen altijd contact houden met je pony maar niet beginnen trekken in de mond: mee geven bij het vooruit gaan! laat je pony nooit helemaal los
x Niet met je volle gewicht op je pony gaan leunen maar de correcte "verlichte zit" uitvoeren, maar dat zei je zelf al!
x Misschien is het beter om met laarzen etc. Te gaan rijden? Sportschoenen zijn gevaarlijk!
x Vertrek niet te rap maar drijf het tempo langzaam op
x Niet op TE lang gras racen of nat gras. Kan gevaarlijk zijn ivm: uitglijden, putten,.. maar je kent het weiland allicht wel dus wss geen probleem? en het lijkt me ook niet dat het gras nat is
x Je hebt hier je eigen keus in: maar ik zou niet te hard beginnen "trainen of werken" of hoe je het ook kan noemen met een nog een beetje gebleseerd been. dan heb je kans dat je nog langer niet kan rijden
x Verder goed dat je je Cap aan hebt
x En misschien een tip die ik je geef: denk eerst na voor je zulke dingen plaatst, Nu zul je alvast wel weten dat er heel veel commentaar kan gegeven worden
x En idd een mooie pony, Hou dr mooi, en gezond

Verder nog veel succes! Groeten Soet, En hopelijk heb je er wat aan gehad!