amazone77 schreef:Willem [ Afbeelding ]Wow! Een gouden pony met zilveren manen en een geweldige hals, WOW.
Mijn verzorgpaard Igesz, (hij is te dik daarom rijd ik hem nu een paar x per week om daar vanaf te komen)
Mariska_R schreef:Hij blijft m'n kanjer... Wimbledon [ Afbeelding ][ Afbeelding ]Is die eerste foto gemaakt op stal slamat ik herken de bak ?
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... c5bae6c1bchier nog een met een stevige hals een appaloosa zelfs. ...
Mijn dikkie hoort hier ook wel thuis!Hij is nog niet eens getraind, dus ik denk dat hij nog een hele mooie hals gaat krijgen
Flicka12 schreef:Flicka pas hier ook nog wel tussen [ Afbeelding ]Jeetje die is echt véél te dik! Niet gezond hoor..
Geryon schreef:Flicka12 schreef:Flicka pas hier ook nog wel tussen [ Afbeelding ]Jeetje die is echt véél te dik! Niet gezond hoor..Dat valt nou ook wel weer wat mee hoor, ze was wel aan de dikke kant. Maar véél te dik wil ik het niet noemen.
Cikilha schreef:Ik dacht he een topic waar Cis in kan.. Nu ik de reacties zo lees ga ik hem dat niet een aandoen Zo iets denk ik achteraf ook ja , haha