Ik moet me van de eigenaren niks van jullie aantrekken.
Denk maar wat jullie denken willen, vind maar wat jullie vinden willen, doe maar wat jullie doen willen, dan doe ik dat ook

Daaag mensjes

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
XxAmanda schreef:hee luister ff goed allemaal
dat beestje word verwaardloost bij de eigenaar en als dat beestje eindelijk naar buiten mag dan wil je niet weten hoe hard ze gaat ze heeft en e-pony zelfs ingehaalt dus wat zeuren julli nog dat beestje heeft waarschijnlijk nergens last van zie je zo maar weer ,,
Liefst,Amanda
XxAmanda schreef:hee luister ff goed allemaal
dat beestje word verwaardloost bij de eigenaar en als dat beestje eindelijk naar buiten mag dan wil je niet weten hoe hard ze gaat ze heeft en e-pony zelfs ingehaalt dus wat zeuren julli nog dat beestje heeft waarschijnlijk nergens last van zie je zo maar weer ,,
Liefst,Amanda
XxAmanda schreef:grootste onzin wat ik ooit heb gehoort !
je bent er niet eens bij geweest duss ga niet denken dat je alles bent en alles beter weet er zijn veel slimmere mensen dan JOU !
XxAmanda schreef:ik zou zeggen
STOP,DENK,DOE !
Sappos schreef:Ow ja en diep van binnen weet je dat het niet kan, als je echt om die pony zou geven was je er ook niet meer opgestapt. Dit zegt imo een hoop over jou
Fjord_Shet schreef:blablabla.
L_ola schreef:Fjord_Shet schreef:blablabla.
Word volwassen.. Iedereen ziet dat dit niet kan.
Fjord_Shet schreef:Je moeder ja, ik kan niet meer tegen jullie, sorry, maar ik ga me niks van jullie aantrekken, want ik hoor ook genoeg andere dingen
Fjord_Shet schreef:Je moeder ja, ik kan niet meer tegen jullie, sorry, maar ik ga me niks van jullie aantrekken, want ik hoor ook genoeg andere dingen