Zo het was even een hele klus om copyright erop te zetten, let niet op mij, ze schoot hier, er net vandoor Heb nog wel 1000e mooie galop foto's maar heb ff geen zin om er allemaal copyright op te zetten
ja ik vind het ook een mooie foto!Het nieuwe thema komt op 1 mei, elke maand weer een andere, wegens dat ik op vakantie ben plaatst Sjoert het nieuwe thema op 1 mei.
jips! En voor de tipje van de sluier, Een passend lichaamdeel van het paard, wat zeker bij jullie een favoriet is!
Je moet de foto in paint openen en dan met de tekst je naam erop zetten.Vervolgens gewoon uploaden maar dat kun je wel
ik kon eigelijk niet echt kiezen en omdat ik in het topic ook niet kon vinden hoeveel foto's je mocht plaatsen . als ik er over heen heb gelezen mijn excuses
ik heb ook een hele mooie van mn eigen ponyweet alleen niet hoe een copyright moet op een foto geplakt worden...maar het is wel degelijk mijn pony (foto's in mn profiel waar ik er bij opsta)
Bovenste foto wel door een vriendin gemaakt Die onderste misschien ook,we hebben allebei fotos staan maken weet niet wie welke heeft gemaakt
Morgen een nieuw thema Heb zo'n flauw idee dat het thema nu iets met 't oog heeft te maken.... Was tenslotte een lichaamsdeel toch?
wordt er wel belend gemaakt welke foto de mods of (naam kwijt ) het mooist vinden anders vind ik het niet echt een spel...ben benieuwd naar het volgende thema
Nee, het is geen oog!Ik moet wel toegeven jullie sturen wel allemaal hele mooie foto´s. Ik denk dat ik officieel bekend maak dat dit topic is geslaagd, hihi!