lijkt me leuk om dat ook eens te doen,
maarja als ik dat met mijn paard doe gaat ie dr zeker vandoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

florrtje schreef:De ideale oplossing om veilig te zijn = vertrekken van de wereld.
Moet ik dan slapen met een harnas tegen vliegtuig neerstorting gevaar ?. Je kiest in je leven. En ik begrijp jullie keuze... Mss jullie iets meer de mijne ?

florrtje schreef:ik dacht dat HAW bedoeld was voor RIJtechnische commentaar?
Helaas is er erg veel afgunst en jalouzie in de paardenwereld. 
Citaat:HAW regels
Aanvulling
We zien regelmatig foto's geplaatst worden met als bijschrift: let niet op dit of dat, dat heb ik niet / was ik vergeten / had ik niet bij me / doe ik anders nooit maar....Dit levert iedere keer weer een stortvloed aan commentaar op, met ruzies en een hoop werk voor het modteam tot gevolg.
Plaats daarom alsjeblieft alleen foto's van je paard aan het werk als alles qua zadel, hoofdstel ed in orde was. Plaats dus geen foto's van zonder chabrak rijden omdat je je chabrak was vergeten, met een geleende te kleine neusriem die daarom te strak of the hoog zit, of van met een te groot halster en één halstertouw rijden omdat je hoofdstel niet past. Wacht dan liever met foto's maken en plaatsen tot je een volgend keer wel je chabrak of hoofdstel bij je hebt.
Bokt is een discussieforum. Als je van te voren al aangeeft geen commentaar te willen over je cap of gebrek daaraan, de ligging van je zadel, je houding, of wat dan ook, geef je daarmee aan dat je de discussie niet aan wilt gaan. Dat is niet de bedoeling, daarom worden topics met zulke zinsnedes gesloten.
Julia86 schreef:Chiqa...ik werk in de verpleging en zie genoeg waarvan ik denk, dat had voorkomen kunnen worden! En zoals ik al zeg, we betalen er allemaal aan mee als er wat gebeurd...en dit is de openbare weg en geen eigen terrein, dus als er wat gebeurd kunnen anderen er ook mee betrokken raken. IK vind dat je daar over na moet denken...jij mag wat anders vinden.
Martine_m schreef:Bij deze:Citaat:HAW regels
Aanvulling
We zien regelmatig foto's geplaatst worden met als bijschrift: let niet op dit of dat, dat heb ik niet / was ik vergeten / had ik niet bij me / doe ik anders nooit maar....Dit levert iedere keer weer een stortvloed aan commentaar op, met ruzies en een hoop werk voor het modteam tot gevolg.
Plaats daarom alsjeblieft alleen foto's van je paard aan het werk als alles qua zadel, hoofdstel ed in orde was. Plaats dus geen foto's van zonder chabrak rijden omdat je je chabrak was vergeten, met een geleende te kleine neusriem die daarom te strak of the hoog zit, of van met een te groot halster en één halstertouw rijden omdat je hoofdstel niet past. Wacht dan liever met foto's maken en plaatsen tot je een volgend keer wel je chabrak of hoofdstel bij je hebt.
Bokt is een discussieforum. Als je van te voren al aangeeft geen commentaar te willen over je cap of gebrek daaraan, de ligging van je zadel, je houding, of wat dan ook, geef je daarmee aan dat je de discussie niet aan wilt gaan. Dat is niet de bedoeling, daarom worden topics met zulke zinsnedes gesloten.
Dit wil dus zeggen dat er ook commentaar mag worden gegeven op bijvoorbeeld het niet dragen van een cap of iets dergelijks...
Maar goed... zoals ik al zei ik respecteer je manier van rijden..
maar het is niet mijn ding
Eens met julia.. wederom
florrtje schreef:Julia86 schreef:Chiqa...ik werk in de verpleging en zie genoeg waarvan ik denk, dat had voorkomen kunnen worden! En zoals ik al zeg, we betalen er allemaal aan mee als er wat gebeurd...en dit is de openbare weg en geen eigen terrein, dus als er wat gebeurd kunnen anderen er ook mee betrokken raken. IK vind dat je daar over na moet denken...jij mag wat anders vinden.
muiske zit ook in de verpleging
Chiqa schreef:Florrtje, ik had je andere foto's ook bewonderd in dat andere topic, ik denk
gewoon dat jij een echt paardenmeisje bent, geboren en getogen op de rug van een paar dben jij één, jij heb een gave.
Ik zou het never nooit doen omdat ik dit vertrouwen mis, maar denk dat we jou wel het vertrouwen kunnen geven dat jij weet wat je doet.....Althans....dat gevoel heb ik heel sterk bij je foto's.
En wat anderen zeggen? Zal grotendeels ongerustheid zijn, maar ook mss wel jalouzie, want je heb een bijzondere gave.
Vraagje heb je wel eens een ongeval gehad met een van je paarden?

florrtje schreef:Martine_m schreef:Maar goed... zoals ik al zei ik respecteer je manier van rijden..
maar het is niet mijn ding
ja volgens oscar is een keer of drie meer dan genoeg.
moeten jullie echt heel mijn topic weer vervuilen over cap gedoe en bitloos.
dan heb ik liever dat jullie niet reageren.

dejavu schreef:Wat ontzettend gaaf om te zien! Wow, jij hebt vertrouwen in je paard en hij in jou! Ga zo door..

Tries_en_Faf schreef:Ziet er tof uit, ik zou dat ook wel willen met mij ijslander, maar daar zit zo'n verhaal achter... Ben al blij dat ie normaal doet met een trensje....
Florrtje/ Muisje:
Denk je dat dit met ieder paard zou moeten kunnen ongeacht zijn achtergrond??
), ik kom hier ook maar even een kijkje nemen omdat de sfeer in dit topic nou niet echt super is.

muiske07 schreef:Tries_en_Faf schreef:Ziet er tof uit, ik zou dat ook wel willen met mij ijslander, maar daar zit zo'n verhaal achter... Ben al blij dat ie normaal doet met een trensje....
Florrtje/ Muisje:
Denk je dat dit met ieder paard zou moeten kunnen ongeacht zijn achtergrond??
welja, kalife mijn arabische volbloed waar flor op de foto's opzit.
was vroeger serieus mishandelt geweest zowel lichamelijke als geestelijke problemen had hij.
na vier jaar bij mij te zijn is dit eindelijk weggegaan uit hem, maar het vraagt tijd.