want als andere het eens willen proberen zonder zadel
zijn er al een aantal afgevallen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
romyloverrr schreef:als ik roep dat het overal zo is graag een sitaat , ik zie het namelijk nergens staan !
romyloverrr schreef:ik wil alleen maar zeggen dat er bij een eigen / verzorgpony nou eenmaal meer komt kijken,
dingen die je in 90 % van de gevallen niet kan leren op de manege.
prugelpiet schreef:romyloverrr schreef:ik wil alleen maar zeggen dat er bij een eigen / verzorgpony nou eenmaal meer komt kijken,
dingen die je in 90 % van de gevallen niet kan leren op de manege.
Dus jij bent ooooh zo goed? nou HAHA ik leer niet trekken en zagen hoorwat een grap.Je hebt zo je vooroordeel over alle maneges, dat jij dat misschien zo hebt geleerd op die manege en dat nu niet meer doet, betekent niet dat het op elke manege zo gebeurt
romyloverrr schreef:ik doel er alleen op dat je op een manege niet leert om problemen op te lossen
zelf naar oplossingen zoeken , de verantwoordelijkheid die erbij hoort , enz.
dat kun je gewoon niet leren op een manege , maar dat heb je wel nodig
om een goede '' eigen of verzorgpony ''baas'' te zijn ''
romyloverrr schreef:ik doel er alleen op dat je op een manege niet leert om problemen op te lossen
romyloverrr schreef:prugelpiet schreef:
zeg ik ergens dat je leert trekken en zagen ?
zeg ik ergens dat ik trok en zaagde wat een vooroordelen zeg !
amberboktt schreef:romyloverrr schreef:ik doel er alleen op dat je op een manege niet leert om problemen op te lossen
Daar moet ik je gelijk in geven. Het zelf oplossingen zoeken hangt af van de situatie. maar verantwoordelijkheid e.d. niet nee.
romyloverrr schreef:zij zegt zelf dat ze netjes kan zitten en niet zagen en trekken.
waarop ik zeg dat je er alleen met die 3 punten doen er niet komt.
en vervolgens heb ik dus blijkbaar gezegd dat je op de manege leert zagen en trekken ?
nee hoor !