Juist die andere is gehackt? Mens, ik denk dat je je tijd beter kunt verspillen ergens anders, want ten eerste ben je hondsbrutaal en uit op een reltopic!!
Kathylover schreef:PaardenliefJ schreef:ja ja tuurlijk je vader weet raad ja tuurlijk niet dus.jij moet je bek dicht houden mierenvreterJammie, mieren. Goed bezig meid, wanneer ga je beginnen met wedstrijden? Ben zo benieuwd.
Hahahahahaha jeetje we gaan goed jongens aanvaalleeen!!@ de gene boven mij: Dat lachen kan ik ook niet meer in houden nee:P
kathylove schreef:me andere is gehack ofzo voeg dees ff toe '"?Geloof je het zelf? Typisch gevalletje van aandacht te kort!
Ghostattack schreef:Ik zit hier echt met een big smile voor het scherm Me too! Whaahaaa I love bokt!En heb je je tinker ook zo beleerd?En ruilen mijn schok sporen voor een paar klappen?
Dit is wel een hot topic zeg, 6 blz in 1 uur!!Ik wil ook wel een paar klappen! Hoeveel vraag je ervoor
We kunnen natuurlijk ook nog per PB aanvalluh!! Dan wordt ze overspoeld met zeik mails, doet ze t iig nooit meer
PaardenliefJ schreef:misschien kun je sporen kopen voor je barbie paardjes Nee wil liever toch een paar klappen van zo'n ervaren ruiter!
Kathylover schreef:sluit dit topicMeisje , meisje toch ga lekker met je poppen spelen.Ik kom straks Merel wel halen, mag ze bij mij lekker op de wei niks doen en grasjes eten.