Genoeg geklets hier zijn wat foto's :
1.

2.

3.

4.

5.

kijk eens hoe hoog ik kan
6.

7.

lekker aan het genieten van de zon
8.

9.

10.

11.

Wat gebeurt daar nou!
Als je er toch ben laat dan een berichtje achter!!
Groetjes : Chantal & Soline
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Janne92 schreef:hoort deze niet bij ITP?
Trouwens mooi paard

jody_bobby schreef:Mooi paard
Het hoort volgens mij bij ITP
Ik vind het er onverantwoordelijk uitzien, honden horen in mijn helemaal niet in de rijbak! En dan hoeft het paard geneens expres te trappen of bang te zijn van honden.. Lara_Silver schreef:*BAM* En dan kun je een dode hond uit de bak halen..Ik vind het er onverantwoordelijk uitzien, honden horen in mijn helemaal niet in de rijbak! En dan hoeft het paard geneens expres te trappen of bang te zijn van honden..
MLover schreef:Soline, is een braaf beestje hoor^^.
Mijn oude verzorg paard, maar het klikte niet zo super de luxe, maar heb toch prachtige dagen met haar door gemaakt.
Soline hou nog van je!('L)
Trouwens, idd Nika is de waakhond van de manege en hoort er thuis, de meeste pony's spelen er mee, en Viola kan Nika niet tegen houden om de bak niet in te gaan want ze doet het toch, en opsluiten in de kantine is ook zielig~!
xx
MLover schreef:Soline, is een braaf beestje hoor^^.
Mijn oude verzorg paard, maar het klikte niet zo super de luxe, maar heb toch prachtige dagen met haar door gemaakt.
Trouwens, idd Nika is de waakhond van de manege en hoort er thuis, de meeste pony's spelen er mee, en Viola kan Nika niet tegen houden om de bak niet in te gaan want ze doet het toch, en opsluiten in de kantine is ook zielig~!
xx
Hoe braaf hond en paard ook zijn en hoe leuk ze ook spelen, een fout getimede bok met een hond die net te dichtbij loopt en het is afgelopen! Dan kunnen het nog zo een goede maatjes zijn..
Lara_Silver schreef:MLover schreef:Soline, is een braaf beestje hoor^^.
xx
Jullie snappen mijn punt blijkbaar niet.Hoe braaf hond en paard ook zijn en hoe leuk ze ook spelen, een fout getimede bok met een hond die net te dichtbij loopt en het is afgelopen! Dan kunnen het nog zo een goede maatjes zijn..
Lara_Silver schreef:MLover schreef:Soline, is een braaf beestje hoor^^.
xx
Jullie snappen mijn punt blijkbaar niet.Hoe braaf hond en paard ook zijn en hoe leuk ze ook spelen, een fout getimede bok met een hond die net te dichtbij loopt en het is afgelopen! Dan kunnen het nog zo een goede maatjes zijn..
MLover schreef:Viola zegt ook zelf; Als Nika een trap krijgt vind ik het wel zielig maar het is wel dr eigen schuld, als ze niets zou doen en ze is butien de bak dan wel.
Maar nu doet ze het zelf.
Lara_Silver schreef:MLover schreef:Viola zegt ook zelf; Als Nika een trap krijgt vind ik het wel zielig maar het is wel dr eigen schuld, als ze niets zou doen en ze is butien de bak dan wel.
Honden hebben een jachtinstinct! Logisch dat een rennend paard reuze interessant is. Dan is het de taak van de mensen om de hond uit te bak te houden. Het is gewoon simpelweg mijn mening, ik vind dat het onverantwoordelijk is, zo zie ik het nu eenmaal, daar kunnen nog duizend weerwoorden op gegeven worden, honden zijn nu eenmaal niet als mensen!
Lara_Silver schreef:MLover schreef:Viola zegt ook zelf; Als Nika een trap krijgt vind ik het wel zielig maar het is wel dr eigen schuld, als ze niets zou doen en ze is butien de bak dan wel.
Honden hebben een jachtinstinct! Logisch dat een rennend paard reuze interessant is. Dan is het de taak van de mensen om de hond uit te bak te houden. Het is gewoon simpelweg mijn mening, ik vind dat het onverantwoordelijk is, zo zie ik het nu eenmaal, daar kunnen nog duizend weerwoorden op gegeven worden, honden zijn nu eenmaal niet als mensen!
;; MLover @ [ITP] Marieke van Dorpsweg@Fotoshootje 
jody_bobby schreef:Mooi paard
Het hoort volgens mij bij ITP
(vind altijd wel appart).

Lara_Silver schreef:Jullie snappen mijn punt blijkbaar niet.Hoe braaf hond en paard ook zijn en hoe leuk ze ook spelen, een fout getimede bok met een hond die net te dichtbij loopt en het is afgelopen! Dan kunnen het nog zo een goede maatjes zijn..
dat ik dat elke keer uitgezeten heb toen ik haar af en toe reed
nikilover schreef:leuke foto's chantal!! weet maridka trouwens dat je fotos van haar paard op bokt zet? en robin,ik denk niet dat het de bedoeling is om in dit topic 'reclame'te maken voor jou topic.En over nika,Nika vind het helemaal geweldig om achter de paarden aan te itten,ze is super snel en lenig en kan dus uitwijken voor een schop.Niemand houd haar uit de bak,en daar kan echt heel lang over doorgezeurd worden,die hond is nu eenmaal suuuuper druk en denkt zelf dat ze een paard is.Ik denk dat het zieliger is om zo'n actieve hond op te sluiten dan haar gewoon lekker in de bak te laten.Soline kan echt goed bokken zegdat ik dat elke keer uitgezeten heb toen ik haar af en toe reed
.
lekker bekkie heeft hij
..