En ik vind dit een mooie mijlpaal omdat het de laatste maand zo goed met ons gaat!
Voor de mensen die haar nog niet kennen even een paspoortje;
Naam: Bontfire
Leeftijd: 10
Ras: Onbekend
Geslacht: Nee gaat ook niet gebeuren
MerrieStokmaat: 1.52
Komt uit: Polen
Dat is wel genoeg zo denk ik
Alle foto's staan op volgorde en natuurlijk is de kwaliteit niet super, vooral niet die wie uit filmpjes geknipt zijn.
1. Op de weide, haar eerste dagje. (Ja het was geen weer om zonder deken te staan, maarja ik had er nog geen.)

2. 'S Avonds en 's nachts op stal. (Helaas is de kwaliteit van de foto vreselijk
[/b]
3. De bak verkennen, haar tweede dagje op stal. (Let maar niet op mij
)
4. Aan de lange teugel, voor de eerste keer vrij rijden op haar nieuwe stal. (Jammer dat hij zo wazig is
) 
5. Voor de eerste keer in de buitenbak rijden. (Vind deze foto zo mooi
) 
6. Net tussen de weiden door uitgestapt. (Mijn houding op de ze foto is echt vreselijk, Bontfire kijkt ook niet happy ze lijkt wel 20
)
7. Met een deken.
(Bontfire was op 28 oktober officieël van mij maar ik had haar al een weekje op proef.)
8. Natuurlijk werd er ook gewerkt aan een band.

9. Langzaam aan werden we beter.. (Ik weet ik leun te veel naar voor, hier word aan gewerkt.)

10. We wandelden buiten wanneer het weer daarna was, ik merkte dat je daar vrolijk van werd.

11. Ik kreeg vertrouwen in jou en we maakten voorzichtig wat stapjes zonder zadel. (Deze is uit een filmpje geknipt, sorry voor de kwaliteit.
)
12. De sneeuw kwam en we maakten wat foto's. (Bontfire kleurt zo anders tussen al dat wit
)
13. En dat maakt ons tot waar we nu zijn. (Stiekem vind ik deze foto wel heel leuk!)

Je mag alles doen,
Vragen,
Kritiek geven (opbouwend) ik weet wel wat puntjes van mezelf;
* Ik leun te ver voorover.
* Zet mijn handen te laag.
Aangezien de meeste bokkers altijd meteen beginnen over dat ik met soort elastiek rijd, dat komt omdat ze mij uit het zadel trekt, heeft verder geen reden.
Ik hoop dat ik en Bontfire heel wat jaartjes samen mogen meemaken,
Laten jullie een reactie achter?
x