Zoals sommigen misschien wel wisten is Beau al een lange tijd niet helemaal fit. Het begon een beetje
met wat veel briezen en rare kuchjes, en al snel wou Beau ook niet meer lopen en werd wat hangerig.
Eerst stelde de DA Bronchitis vast, maar na een prik met een goedje en een antibioticakuur kwam er geen
verbetering bij Beau'tje. Toen is de DA weer gekomen en toen werd duidelijk dat hij waarschijnlijk een keel ontsteking had.
Alweer moest Beau 2 spuiten en nog weer aan een dikke antibioticakuur. De kuur is nu net afgelopen en Beau begint gelukkig
alweer wat de oude te worden!

Hopelijk zet dit zo duur en kunnen we binnenkort weer beginnen aan lichte trainingen, want Beau is ondertussen bijna
2 maanden nauwelijks dressuurmatig getraint waarvan de laatste 2 weken gewoon niet gereden

Hoe dan ook, zolang hij maar aansterkt, heb ik er dat natuurlijk voor over

Vorige week kwamen de 2 Fotografe NavatuShots & Fadingfotografie langs om mijn Beautje even op de kiek te zetten en zodra
Beau in de gaten kreeg dat de cameras op hem waren gericht werd hij weer zo goed als de oude

Tja je bent Diva of je bent het niet he?

Ik mag 4 foto's (2 van elk) uitkiezen voor een afdruk van 10x15, help me kiezen, want het lukt mij niet

Hier komen ze! Kijk en geniet

1 & 2

3.

4.

5.

6.

7.KLIK!!
8 & 9.

10.

11 & 12.

13.KLIK!!
14 & 15.

16 & 17.

18 & 19.KLIK!!KLIK!!
Zo dat waren ze alweer, ben benieuwd welke jullie uit zouden kiezen!

Reacties zijn natuurlijk zoals gewoonlijk altijd welkom

Ohja, en ik ben al op dieet hoor