Citaat:
]Ik niet........ vind 'kort lopen' nogal een understatement, en goed een slofteugel hóeft niet misbruikt te worden, ik bedoel, soms kroppen paarden zichzelf erg op.
Maar je ziet de teugels erg strak staan en daarnaast zie je toch heel duidelijk dat de slofteugel flink strak staat....... Op die manier hoor je toch echt niet met een slof te rijden; die zijn niet bedoeld om je paard op deze manier met z'n kop op de borst, in de krul te trekken.
Vandaar dat ik dit toch echt wel misbruik van de slof vind. Was een ander verhaal geweest als hij slapjes had gehangen, maar je ziet hem duidelijk erg kort en superstrak staan.....
Deze dame zal ongetwijfeld goed kunnen rijden. Maar jammer, dat ze haar rijkunsten niet gebruikt om haar paard zelf gewoon normaal te laten lopen, ipv. hem met een slofteugel zo in de krul te trekken. Dat laatste kan iedere idioot, daar is (helaas) niets moeilijks aan.
ik wil niet heel veel zeggen hoor, maar je was er zelf niet bij en ik wel, dus veel kun je er niet over zegggen