Mijn tweelingzusje en ik deelde eerst een pony, maar die zou dit jaar verkocht worden omdat we 18 worden. We zouden dan eerst de pony verkopen en dan kijken we wel om ons heen om een paard met behulp van kennisen, zij hebben ook onze pony toen gevonden. maar het liep toch even anders dan anders.
Ik was af en toe al aan het sneupen op internet. Ik had een paard gezien even mijn ouders laten bekijken, mijn vader heeft de kennisen gebeld, maar dat werd 'm toch niet, zij zouden ook even op internet kijken en belde ons kort daarna op dat ze Walradina zagen
en dat het er goed uit zag
Die mensen gebeld en we zijn gelijk nog de middag's naar Zeewolde gegaan. Wel spannend hoe ze er in het echt uit ziet was erg benieuwd. Zij heeft er op gereden en toen heb ik er op gereden ik vond haar heel erg leuk en erg lief. Zo in de omgang was ze al heel braaf. Maar er waren meer mensen wezen kijken die ook wel belangstelling hadden, dus we hebben haar gereserveerd tot savond's 19:00 we hebben thuis nog even overlegd en toen hadden we besloten om de koop toch door te laten gaan
Helemaal happy!
een eigen paardje, die week daarna zouden we haar ophalen. Nu hadden we onze pony Fire nog wel. Fire hebben we te koop gezet en hij was al binnen 2 weken verkocht naar een heel fijn plekje.
Was wel even moeilijk maar hij heeft het daar erg goed en ze zijn erg vriendelijk, we kunnen altijd Fire weer 's bezoeken.
Scheelt dat je toen al een nieuw eigen paardje op stal had staan, want je hebt er wel weer wat leuks voor terug 
Wat informatie over Walradina.
Officeel heet ze Wanja, wij wouden wat langere naam en zo hebben we haar Walradina genoemd. Ze is 7 jarige merrie en is 1.66m. Ze heeft nog niet in de sport gelopen. We hebben de startkaart aangevraagd, en hebben 10 Juli onze eerste wedstrijd, Kunnen we mooi ervaring op doen, daar leert ze weer van en wij natuurlijk ook. Bij die vrouw waar we haar weg hebben had Walradina een dik half jaar onder het zadel, maar ze is zwanger en daarom heeft ze haar te koop gezet.
Ze stond daarvoor bij een fokker, waarvan ze vorig jaar haar 3de veulen heeft gehad
Onder het zadel is ze nog beetje groen, galop vind ze nog wat moeilijk en wil wel eens wat uitzwenken maar het gaat al veel beter, het heeft ook tijd nodig. Moet eerst ook nog even wennen. Maar de klik was er vrij snel ze zit erg vertrouwd. Verder heeft ze een fijne voorwaartse draf met een sterk ondertredend achterbeen. Ik en mijn tweelingzus rijden haar eigenlijk iedere dag ze heeft veel energie. Ik heb een keer les in de week en mijn zus ook een keer met haar. Ik zit in een springles, we hebben al wat sprongetjes onder het zadel gemaakt, ze deed het erg goed en wil maar al te graag. Ze heeft gewoon een goudkarakter.
Ik kan alleen het bos in en liep laatst langs een tuinsproeier gaf ze niks om, trekkers brommers kom ik tegen en daar geeft ze ook niks om. Ze is erg nuchter in dat soort dingen. Misschien wel eens snurken & is sowieso wel kijkerig maar ze loopt in iedergeval altijd wel gewoon door, en dat is wel erg braaf.
Ze is 27 mei naar het oefenspringen geweest bij HBC dat ging er goed. 10 juni weer even en dan zaterdag 3 juli voor de keuring. Ze staat namelijk nog in het veulen stamboek. Hoop dat ze word opgenomen in het stamboek, en is altijd mooi meegenomen als ze dan ook nog ster word, we zien wel hoe het gaat
Voor de ervaring is het in iedergeval altijd goed
Hier wat foto's
De eerste 4 foto's was ze er net die dag, even los in de bak.

Na die reis op de trailer even lekker rollen

@HBC

Met les, drafje.

En wat vinden jullie van haar?