Vorige week ben ik weer naar Ibiza geweest en heb woensdag een dagtocht gemaakt.

Ben namelijk om half 12 met Comotu vertrokken naar een nabij gelegen dorp, San Miguel. Daar Comotu een mooie plaats gegeven en een grot gaan ontdekken met moeders en vriend van moeders.
Vervolgens weer naar Comotu gegaan en doorgereden naar Puerto de San Miguel, het strand. Hier aangekomen met Comotu over de rotonde gereden en na flink wat aanmoedigen, ook het strand op! Op het strand eerst 10 minuten voorzichtig richting water gelopen (ernaast, hij durfde niet wanneer ik erop zat) en toen hij eenmaal gekalmeerd was, erop gegaan. Daar lekker gedraafd en gegaloppeerd, meneer was érg heet!
Vandaar dat ik soms per ongeluk te streng ben met mijn hand.Daarna Comotu vastgezet, verzorgd met eten en drinken en zelf ook een restaurantje ingegaan. En natuurlijk teruggereden.
Uiteindelijk om half 6 weer terug gekomen!
In San Miguel veilig neergezet en water gegeven.
1.

Comotu vond het niet kunnen dat hij een halfuurtje/uurtje alleen gelaten werd!
2.

Vervolgens verder gereden na het strand, richting het enge water.
3.

4.
\5.

Hierna wat gaan eten, Comotu kreeg ook een zemelenslobber en het zadel erafgegooid. Nadat het allemaal wat gezakt was, even zonder zadel het strand op gegaan.
Meneer vond het maar niks, dat gestuntel om op zijn rug te komen.
6.

7.

8.

9.

Zit hij hier nou in een soort telgang, of kijk ik gewoon scheel?
10.

11.

Met stiefvader ernaast.
12.

13.

En natuurlijk weer wat te drinken...
14.

... en een appeltje!
15.

Ben heel trots op mijn lieve Comotu, jullie vast minder trots op mij.
Geen cap, gympen en een spijkerbroek, ik weet het.Ik hoop naast deze reacties ook positieve reacties te krijgen!

Kun je die zon eventjes hiernaartoe sturen?