Falco stond op manege Chardon en was onverwachts naar een handelaar gegaan, en ik wist daar dus niks van.
Na 1,5 maand kreeg ik een PBtje, van Iloveiwan dat hij op haar manege stond! En gelijk die middag ben ik erheen gegaan.
Ik kwam daar aan, was natuurlijk wel spannend, want wie weet was het hem wel niet (het moest wel, maar je weet het nooit!)..
En toen kwamen de meiden Kayleigh & Marieke (iloveiwan) naar mij toe, die hadden me verteld dat Falco bij hun stond.
Natuurlijk gelijk naar stal, en ja hoor het was hem

Ik was ook heel blij, want hij herkende me echt en hij had zelfs nog dezelfde deken

Natuurlijk meer dan een uur geknuffeld, hij heeft het echt goed daar.. Is nu ook manegepony, en nog steeds eigenwijs.
Het is nog niet zeker of hij blijft, hijs nog op proef.
Er werd me veel gevraagd over hem, of hij altijd al vaak stilstond en waarom hij springen niet leuk vondt etc.
Hij heette daar Spirit, maar heet nu weer Falco omdat ze dat een hele leuke naam vonden (

Heeel veel foto's gemaakt natuurlijk, heel veerl geknuffeld etc.
Ik ga binnenkort weer langs,

En dan nu foto's van het knappe paard:

Vriendschap stopt niet als je elkaar een tijd niet ziet.

Wanneer je echte liefde voor elkaar hebt, ga je voor elkaar door het vuur en doe je alles om die ander weer te zien.

En kusjes geven is ie niet verleerd.

i think i love him, because he makes me smile.

Met zijn wat langere maantjes

Want als ik jou zie, voel ik me veel beter.

Ik ga voor je door het vuur.

Kus met iloveiwan (marieke!)

De laatste foto, opgezadeld en wel want toen mocht die de les weer in!
het was een zweer geslaagde dag en ik hou nog steeds ontzettend veel van hem! En ik ga nog heel vaak langskomen,