Zaterdag hebben we een fotomeeting en dan wilde ik Attent er netjes bij hebben staan ook met nette knotten. Daarom heeft Pletje ook even voorgedaan hoe ik met naald en draad zijn manen kan knotten. Omdat het eigenlijk 20 graden zou worden met een zonnetje besloten we zelf dan ook maar foto's te maken
 helaas hebben we de zon niet gezien en heb ik gewoon een digitale camera die automatisch scherp stelt bewegingsfoto's waarom daarom niet zo'n succes. De eerste was gelijk de mooiste
  helaas hebben we de zon niet gezien en heb ik gewoon een digitale camera die automatisch scherp stelt bewegingsfoto's waarom daarom niet zo'n succes. De eerste was gelijk de mooiste  Daar ben ik dan ook heel blij mee net als de standfoto's. Attent is een achtjarige gelderse ruin van de hengst Sirius. Het is mijn allerbeste vriendje
 Daar ben ik dan ook heel blij mee net als de standfoto's. Attent is een achtjarige gelderse ruin van de hengst Sirius. Het is mijn allerbeste vriendje   Volgende maand starten we voor het eerst L2.
  Volgende maand starten we voor het eerst L2. 

Geplaatst
               Geplaatst 

maar hij liet zich super zien!!!
 maar hij liet zich super zien!!!                                                         
 WOW
 WOW  om te kwijlen, wat mooi!
  om te kwijlen, wat mooi!

Erg mooi veulen.
 Erg mooi veulen.