Eerste keer JITP Arko (v. Arachon)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MallyBelly

Eerste keer JITP Arko (v. Arachon)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-12 20:50

_/-\o_ Met Grote Trots _/-\o_
Arko <3

Arko is mijn eerste echte Eigen paardje, ik heb samen met mijn moeder nog een paard Sientje, maar arko is echt van mij, het is echt me maatje. we hebben een super band, nu al!!
3maandjes oud, nog bij mamaaa
Afbeelding

4maandjes, inmiddels bij ons. (ik hoef hier geen commetaar op, hij moest weg, gelukkig voeden mijn merrie's hem ook op)
Afbeelding
Kusje
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Vergelijking 3,5/4maanden - 4,5/5maanden, hij wordt vooral donkerde..
AfbeeldingAfbeelding

eerste keer aan de wandel, hij is zo braaf, we zijn al langs de weg geweest. Het maakt niks uit.. Zo lief *\o/*
5maanden
Afbeelding
hoefjess B-) of hij het al jaren doet
Afbeelding

brokjes en toen mocht die weer naar de wei..
Afbeelding

Voor de mensen die het willen weten,
Arko is een zoon van Arachon x angel.
24-5-12 geboren en wordt dus deze maand een half jaar :~ de tijd gaat zo snel!
Ik vind het ook niet fijn dat hij al van zn moeder af moest, maar soms heb je geen keus, gelukkig voeden mijn merries (die allebei veulens hebben gehad en echte moeders zijn := ) hem een beetje op..

Grzzz, Reacties vinden we altijd leuk!!
Laatst bijgewerkt door MallyBelly op 06-11-12 21:01, in het totaal 2 keer bewerkt

Tat_jana

Re: Eerste keer JITP Arko (v. Arachon)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 20:52

Wat een leukerd,, vervelend dat hij zo vroeg weg moest hij mist een hoop basis en mama melk nu :( maar dat is zeker niet jou schuld,, als jij hem niet mee nam had een ander dat gedaan is de schuld van de oude eigenaar :) veel plezier met hem :)

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-12 20:54

Tat_jana schreef:
Wat een leukerd,, vervelend dat hij zo vroeg weg moest hij mist een hoop basis en mama melk nu :( maar dat is zeker niet jou schuld,, als jij hem niet mee nam had een ander dat gedaan is de schuld van de oude eigenaar :) veel plezier met hem :)

Het is ook niet fijn, nou schilde het wel dat hij niet meer zoveel tot niet meer dronk en al zelf brokjes en gras at.. Maar toch,, het hoort niet, zo vroeg al..