Ik heb een vraagje, op school krijgen we vrij weinig over website bouwen.. maar er zullen hier mensen zijn die me ongetwijfeld verder kunnen helpen.. Ik ben bezig met een portfolio te maken van mij werk (logo's, folders, flyers etc).. nou maak ik het design in photoshop, daarna gooi ik het in dreamweaver en maak ik van de buttons (gemaakt in ps) hyperlinks.
Maar dat is denk ik niet te verwerken in mijn ps lay out of wel? En hoe zou ik dat het beste kunnen verwerken in mijn lay out? Dat het uiteindelijk zoiets als http://www.rjmdesign.nl/ dit wordt ?
De gallery (simpleviewer) zoals op de website van Emma Wesseling is relatief eenvoudig en in vele lay-outs in te voegen (al ben ik niet bekend hoe dat in ps gaat). Ik heb op mijn site een gelijke gallery staan, gemaakt met picasa die ik heb voorzien van een simpleviewer plugin. Maar uiteraard kan je ook werken met 1 van de andere plugins.
Ik weet niet of je inmiddels geholpen bent, maar ik heb op mijn site (zie onderschrift) gebruik gemaakt van de gallery van simpleviewer, die ka je qua kleur redelijk goed aanpassen aan je eigen site.