Telefoon van de trap gevallen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Parce

Telefoon van de trap gevallen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 19:14

... en nu zie ik dus 3/4 van mijn scherm in kleurtjes. Echt mega balen, want ik heb deze telefoon nu klein half jaar (Sony Ericsson S500i) en was er heel blij mee. Echt waardeloos, vooral ook omdat ik er alles mee doe; naast veel bellen, sms'en, filmpjes en foto's is hij ook mijn wekker om 's ochtends wakker te worden (daat gaat nog wat worden maandag Haha! )
Bellen doet hij dus nog wel, maar ik kan amper in mijn telefoonboek zien wie ik bel...
Morgen wil ik even bellen met Tele2, maar wat kan ik nog meer doen? Nieuwe telefoon in de winkel kopen?

xLuus

Re: Telefoon van de trap gevallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 19:20

Hmm ik heb deze telefoon ook, je merkt wel dat het beeldscherm wat minder van kwaliteit is vind ik.
Ik denk dat je het beste terug naar de winkel kan gaan.. proberen kan altijd..

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 19:27

Proberen kan altijd, maar hou er rekening mee dat wanneer ze hem opsturen en ze zien dat het valschade is dat je hem ongemaakt retour krijgt en je €40,- onderzoekskosten moet betalen Nagelbijten / Gniffelen

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 19:33

Mijn telefoon is ook gevallen, onderste helft scherm onleesbaar. In de winkel was de conclusie : financieel total loss. Immers telefoon was ong. 50 euro en reparatie van een schermpje kost een paar honderd euro. Nieuwe telefoon was 30 euro, dus snel besloten. Nu heb ik een telefoon om bereikbaar te zijn en voor noodgevallen, dus iets speciaals hoef ik niet.

Parce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 19:44

Mensen, bedankt voor jullie reactie. Ik ga er morgen even mee naar de winkel.. Vork

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 19:46

haha oke succes!
Wel zonde hoor, ik vind het ook een héle fijne telefoon.

honolulu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 19:51

Proberen kun je altijd, heb je hem niet verzekerd?
Mijn zus heeft deze mobiel ook, hij ligt nu ergens in een kastje niets te doen. Wat een k-t mobiel! Als ik haar bel dan hoor ik alleen gekraak, ze is er al een paar keer mee terug geweest door dat er toetsen waren gebroken uit het niets, het schermpje zat los en nog wel meer dingen.
Laatst bijgewerkt door honolulu op 12-09-08 20:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Parce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 20:13

Haha, ja echt balen - het is (was Haha! ) een hele mooie telefoon. Ik laat jullie morgen wel even weten hoe het gegaan is en of mijn telefoon echt naar 'mobile-phone heaven' is..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 20:26

Winkel heeft denk ik niet veel zin, Sony Ericsson zelf een mail sturen om te vragen of ze iets ervoor kunnen betekenen is het beste, met mijn telefoon konden ze me toen bij de winkel zelf ook niet helpen.. die moest ook via ericsson zelf

Sanniej_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 20:31

Vandaar dat ik dus een verzekering heb voor mijn telefoon haha. Heb der ook een leuke telefoon uitgehaald vorig jaar.
Waterschade volgens hun terwijl dat niet kon Clown
Succes ermee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 20:44

Even offtopic, maar... Kan 'n telefoon daar niet tegen dan?
Ik had eerst 'n telefoon die ik perongeluk uit m'n cap liet vallen, en toen reed mams erover heen met de auto... Clown Scheurtje in het scherm, maar hij deed 't nog perfect. Ook tig keer van de trap af laten vallen. Bloos

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 20:56

Aldewereld schreef:
Haha, ja echt balen - het is (was Haha! ) een hele mooie telefoon. Ik laat jullie morgen wel even weten hoe het gegaan is en of mijn telefoon echt naar 'mobile-phone heaven' is..

Mobile phone heaven ROFL

sunnyblue

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 21:10

ik vind het gek, veel mobieltjes van mij zijn vaak gevallen en niet zo'n klein beetje ook,maar toch bleven ze het doen. Maar als je een moobieltje hebt zonder klepje heb je idd kans dat ie verkeerd terecht komt(ik weet niet of jouw telefoon met of zonderk lepje is). ik denk dat je ongeveer evenveel geld kwijt bent als je hem laat maken of een nieuw mobieltje kopen. soms is het ook nooit met zekerheid te zeggen of je mobieltje wel helemaal goed is als je hem terug hebt om te laten maken.

Parce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 19:22

Nee, als een telefoon echt flink valt is het klaar-over-uit. Er zat geen klepje aan maar zo'n schuifding (je hoort het; ik ben een techneut Haha! )
Hij viel van boven aan de houten trap naar beneden. Paar stuiters en toen lag hij beneden (batterij was er al uitgezwiept) Binnenkant scherm kapot met een barst erover en ineens mooie kleuren in beeld.

Heb Tele2 een email gestuurd, even afwachten waar ze mee komen. Vandaag naar de winkel geweest; repareren is mega duur ben ik al wel achter (rond de 200 euro dus dat gaat 'm echt niet worden) Nieuwe telefoon - goedkoopste Nokia - 39 euro. Denk dat ik dat doe, ben niet zo'n luxe-dier die met haar telefoon wil pronken, als ie het maar doet Haha! Maar wel balen hoor, ik kon 'm kiezen bij m'n abonnement toen en was er stiekem toch wel blij mee Cool

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 20:14

Ik heb hem ook, heel fijn ding. Maar die toetjes breken zo snel en ik heb bij het schuifje krassen.
Ook is het schermpje niet zo sterk.
Heel jammer,
Volgende keer toch weer een Samsung of Nokia Lachen

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 16:19

Iemand uit mijn vriendengroep had hem ook. Heeft alleen maar ellende met dat ding. Dan weer dit, dan weer dat. Na een half jaar met onwijs veel ellende heeft hij het maar opgegeven.