Zag alleen al gauw aan de displayed picture van de persoon dat dat niet het geval bleek te zijn... was een foto, echt zo'n zelfgemaakte foto zegmaar, van twee meiden. Lichtelijk arrogante blikken, en ze zagen eruit alsof ze klaar waren om uit te gaan.
'Zij' begon het gesprek (Engelstalig) met naar m'n leeftijd, geslacht en taal te vragen...toen had ik er al genoeg van, maar direct vroeg ze of ik zin had om d'r webcamshow te bekijken omdat zij en d'r vriendin uit de kleren wilden gaan (maar: "We'll go naked if you do, lol!") Direct geblokkeerd en verwijderd

Net gebeurt me hetzelfde, met een ander e-mailadres, maar zelfde afbeelding... toen ik de afbeelding zag direct geblokkeerd weer
, maar kreeg al meteen opnieuw de uitnodiging 'haar' webcamshow te bekijken, met een link naar een site erbij
Zijn er meer mensen die dit hebben de laatste tijd? Het zijn hele typische emailadressen, namen met daarbij een onbestaand woord bijvoorbeeld, of een fake achternaam kennelijk. Googlen op de emailadressen levert me niets op, en ik snap niet hoe die lui aan m'n e-mail komen.
Zeker als ik de naam bijv. herken.