Photoshop wil niet meer openen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Photoshop wil niet meer openen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 18:29

Onze pc gaf al weken aan dat er onvoldoende schijfruimte was, nog maar 50 MB ofzo. We hebben toen alle foto's, muziek en andere dingen op de externe harde schijf geplaatst, maar het hielp niet. Toen heb ik al mijn schoolprogramma's van Adobe op de externe harde schijf gezet, en kreeg toen gelijk een melding dat het probleem weer op was gelost (was gelijk weer 150 GB beschikbaar geloof ik). Alle programma's zijn toen even getest, en ze werkten nog, ook gister heb ik nog zonder problemen Photoshop kunnen openen..

Nu wilde ik net Photoshop openen en krijg gelijk een foutmelding. Scheve mond Namelijk de volgende:

Afbeelding

Ik heb toen Adobe terug gekopieerd naar de C-schijf maar kreeg nog steeds dezelfde melding. (Zelfs alweer een melding dat de schijfruimte vol zat..). Al mijn andere Adobe programma's werken echter nog wel. Sigaar Indesign, Dreamweaver, Flash.. Nagelbijten / Gniffelen

Please help me! Scheve mond

Ier

Re: Photoshop wil niet meer openen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 09:00

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 09:01

Hey, dat heb ik ook een poos gehad! Ik heb hem toen naar mijn D-schijf gezet en nu is het weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 14:22

Bedankt allebei! Haha! Photoshop doet het weer! Go jij! Go jij!

Ik heb hem opnieuw geinstalleerd en opnieuw serie nummer ingevuld, en direct geinstalleerd op de externe schijf, openen.. et voilá! Hyper!