Internetprobleem op laptop?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miracle_

Internetprobleem op laptop?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 12:09

Ik heb een probleempje met internet. Ik zit nu met kabelverbinding van onze normale PC op internet. Normaal heb ik draadloos internet, alleen op de een of andere manier klopt er iets niet. Ik heb eigenlijk vrij weinig verstand hiervan Clown
Mijn draadloze internet doet het nu 2 dagen niet. Er staat bij verbinding: Alleen Lokaal.
Nou heb ik net een Firewall instelleng(?) veranderd, want hij gaf aan dat er iets niet klopte daarmee. Nu heb ik die dus ingeschakeld.
Ik had dus net weer de kabel eruit gehaald, en toen stond er bij verbinding: Lokaal en Internet.
Hij deed het dus weer, even. Toen kon ik alleen nog op bokt, maar geen enkele andere website, en ook MSN deed het niet. Nu zit ik dus weer via kabel op internet.
Ik heb dus geen idee of er een instelling oid verkeerd staat ofzo?? Iemand misschien een idee wat ik kan veranderen/instellen.
Ik hoop dat ik het een beetje goed uitgelegd heb, weet niet hoe ik het anders moet verwoorden. Ben hier totaal niet goed mee. Knipoog

Mijn vriend heeft al Systeemherstel geprobeerd, maar dit deed hij niet. Hij weet verder ook niet meer wat hij nog kan doen, vandaar mijn vraag aan jullie Vork ..

Miracle_

Re: Internetprobleem op laptop?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 13:07

"niemand? Bloos

sander_lotte

Re: Internetprobleem op laptop?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 17:44

Hoi,
je kan altijd eens proberen om naar je internet provider te bellen...
Ik heb ook al vaker problemen gehad met het internet, hebben wij gewoon naar Belgacom gebeld en soms kunnen zij het probleem oplossen.
Anders iemand die veel van computers weet eens laten komen kijken...
Ik weet ook niet veel van internet-verbindingen, maar ik wou dit gewoon even zeggen. Knipoog
Nog veel succes!