NaN% ???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HouVanUtopia

NaN% ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-08 17:28

hallo!

Als ik opvraag hoeveel tegoed ik nog heb krijg ik ik heb nog NaN% van mijn tegoed over. Dit is erg frustrerend.
Hebben meer mensen dit?

Edit:
Ik heb Hi 25 euro abbonement. EN heb het sinds de nieuwe maand die is begonnen half augustus
Laatst bijgewerkt door HouVanUtopia op 01-09-08 17:34, in het totaal 1 keer bewerkt

tanya89

Re: NaN% ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 17:32

Misschien handig erbij te vermelden welke provider je hebt? En hoelang het al speelt?

estebanlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 17:34

Dit heb ik ook!
Bij een Hi abbonnement. Vraag me nu ook wel eens af wat dit betekent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 11:08

Hmm ik heb een hi30 abbonement en heb volgens mij nergens last van. Zal het even checken en anders loop ik ff naar de buren (werken bij Hi / KPN) om te vragen wat het is.

Charr_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 11:09

Vriendin van mij had dat ook. Ze heeft gebelt naar de klantenservice en die zeiden dat het een technisch probleem was. Dus zal over een tijdje wel opgelost moeten zijn.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 11:11

NaN betekent 'Not a Number' en is een foutmelding van het programma waarmee het beltegoed weergegeven wordt. Blijkbaar wordt er ergens een berekening uitgevoerd die niet klopt.
Je kunt dus het beste een mailtje sturen naar de klantenservice en dan hopen dat zij het doorspelen aan hun IT-afdeling om het op te lossen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 11:12

Volgens mij is het al opgelost, want ik krijg nu mn saldo door en daar staat gewoon uw saldo is 88,00 euro tot factuur 15 september Ja

Maik79

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 11:13

Ik zie die term ook wel eens voorbij komen, maar dan omdat het formulier in een programma waarmee ik werk de ingevoerde code niet snapt. Als ik een cijfer teveel intyp bijvoorbeeld, of er staat een letter tussen die er niet hoort.

Het lijkt dus inderdaad op een probleem bij Hi. Zij lijken gebruik te maken van een programmaatje dat uit een databank waar jouw gegevens in staan haalt hoeveel beltegoed je nog hebt. Alleen communiceren programma en databank niet zo goed.

Daar heb je natuurlijk niks aan verder, maar heb je in ieder geval een idee wat het zou kunnen zijn. Lachen

Edit: wat Shadow zegt dus Lachen

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 13:12

Hij doet het weer gelukkig!
Nou ik weet nu wel wat het was en betekend!
Dankjulliewel!!