Geschiedenis wissen op pc?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Samy

Geschiedenis wissen op pc?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-08 10:42

Ja ik heb een probleem, op de computer waar ik nu zit blijft mijn geschiedenis staan, dan wel niet mijn laatst bezochte pagina's want dat kan ik wel verwijderen, maar meer als ik ergens in moet loggen dat ie mijn naam al laat zien en dat wil ik niet, aangezien dit een openbare computer is.

Iemand enig idee?

Joltsje

Re: Geschiedenis wissen op pc?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 10:44

de allereerste keer dat je inlogt kun je dat aangeven volgens mij. en anders kun je het op de site aangeven (hyves, hotmail, bokt en paardenspel wel in iedergeval)

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-08 10:48

Ja dat doe ik normaal ook automatisch, maar hij laat alleen mijn loginnaam zien en niet mijn wachtwoord (gelukkig).

ronneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 10:56

je kan alles verwijderen hoor. ga eerst naar start, klik dan op configuratiescherm en dan internetopties. je krijgt dan een nieuw kader daar staat op browsgeschiedenis en je kan verwijderen aanklikken en je krijgt weer een nieuw kader. daar kun je kiezen voor alles verwijderen, dan zijn je wachtwoorden enzo ook weg.
grtjs

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-08 10:58

ronneke schreef:
je kan alles verwijderen hoor. ga eerst naar start, klik dan op configuratiescherm en dan internetopties. je krijgt dan een nieuw kader daar staat op browsgeschiedenis en je kan verwijderen aanklikken en je krijgt weer een nieuw kader. daar kun je kiezen voor alles verwijderen, dan zijn je wachtwoorden enzo ook weg.
grtjs

Daar wis ik al elke keer, maar dan blijft dus wel mijn loginnaam elke keer terug komen.
Vind het vet irritant, aangezien ik mijn emailadres ook tegen kom nu ...

ronneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 11:12

probeer eens dit. terug naar internetopties van je configuratiescherm daar kun je langs boven van tabblad verwisselen. hij zal staan op algemeen maar kies inhoud. klik dan op automatisch aanvullen en je krijgt een nieuw kader. en ik denk dat je het daar moet kunnen oplossen.

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 11:14

Dit kun je verwijderen, door je cookies te verwijderen. Hier worden de tijdelijk internetbestanden zoals aanmeld gegevens opgeslagen~!

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-08 11:21

linda_arnold schreef:
Dit kun je verwijderen, door je cookies te verwijderen. Hier worden de tijdelijk internetbestanden zoals aanmeld gegevens opgeslagen~!

Dat zit dus bij de 3 die ik standaard op verwijderen druk bij internet opties, maar helaas hij blijft het geven.
Het is heel apart, want het is maar bij 1 computer die hier staat ...

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-08 11:22

ronneke schreef:
probeer eens dit. terug naar internetopties van je configuratiescherm daar kun je langs boven van tabblad verwisselen. hij zal staan op algemeen maar kies inhoud. klik dan op automatisch aanvullen en je krijgt een nieuw kader. en ik denk dat je het daar moet kunnen oplossen.

Hij staat in het engels en zo goed is mijn engels met de computer termen (zeker niet met dit) niet...

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-08 11:49

Ben er inmiddels uit, met dank aan Ronneke!