aargh help!! venster msn buiten bereik beeldscherm....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Talisa

aargh help!! venster msn buiten bereik beeldscherm....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 23:13

Nouja titel verklaard het probleem wel denk ik.. Mijn msn gesprek venstertjes staan links op mijn beelscherm maar 'buiten bereik' als ik ze minimaliseer in de taakbalk en dan weer vergroot zie ik dat het schermpje richting links vliegen....maar ik kan ze dus niet meer naar het midden van mijn beeldscherm slepen omdat ik ze niet kan pakken met de muis.... Scheve mond Aaargh zo frustrerend!! Lukt ook niet met het knopje 'move' in de taalkbalk...

weet ieeemand hoe je zoiets oplost? zelfs msn opnieuw installeren werkt niet, al geprobeert Clown

Mjay

Re: aargh help!! venster msn buiten bereik beeldscherm....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 23:17

en als je nou es op t schermpje op de taak balk met de rechtermuis knop klikt en kiest voor maximaliseren? dan krijg je m als t goed is over t hele scherm en dan kan je m misschien wel handmatig kleiner maken en uit die linker hoek halen? (of zoiets ik doe ook maar een gok Clown )

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 23:18

Nee, maximaliseren heeft geen nut, dan doet ie niks, kom niet op mn scherm te staan. Blijkbaar maximaliseert ie buiten beeld ofzo, op mijn denkbeeldige beelscherm links van de normale Clown

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 23:32

sorry...tis al gelukt Clown rechtermuis - move - en dan met de pijltjestoetsen naar rechts blijven drukken tot ie in beeld komt Haha!

topic mag op slot, surry Bloos

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 08:41

Hier dus een slotje. Lachen