Als je tóch windows wilt gaan draaien, waarom koop je dan een mac? Tja ik ben net zelf ook in the market voor n nieuwe klapdoos, en ik wilde eigenlijk ook een mac, juist omdat ik graag met mac werk. Voor een beetje macbook ben je toch al gauw 1200 euries kwijt, en als je toch windows gaat draaien kun je beter op zoek naar een goeie HP ofzo, dan ben je al snel de helft minder kwijt

Dan even terug op je vraag over ervaringen met Mac, I just love it

Als je altijd windows gewend bent zal het appeltje (command toets) wel even wennen zijn, en zo zijn er nog wel meer dingen, maar het went snel hoor

Zijn leuke dingen, die macs

Zeker in de grafische sector zweren we erbij. Ik weet niet wat je er mee wilt, maar Spelletjes zijn er amper voor te krijgen (zegt m'n vriend) en er is ook minder software voor te krijgen (ook weer m'n vriend) De Prijs-Prestatie verhouding vind ik zelf dus een beetje krom, want waar ik een HP met 4gig werkgeheugen en een hd van 320gig koop, leg ik voor een macbook met 2gig werkgeheugen en een hd van 160gig het dubbele neer... Maar goed, ik snap ook wel weer dat je er graag een wilt, want ze zijn wel super aaibaar natuurlijk

Succes met je beslissing!!