Garantie laptop

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ash_

Garantie laptop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 11:29

Hai allemaal,
IK heb vorige week een laptop grkocht die me super bevalt.
Ik had hem net gekocht en kreeg een telefoontje dat het niet goed ging met mijn paard.(was toen op vakantie bij mijn vriend) en zijn in alle haast naar huis gereden. (1,5 uur rijden)
In alle haast heb ik alles van mijn laptop bij elkaar geraapt en ook wat dingen weg gegooit die ik niet dach nodig te hebben.
Nu kan ik dus de bon niet meer vinden en vrees dat ik deze heb weg gegooid.
Is de bon ook je garantie bewijs?
En wat zou ik nu het beste kunnen doen?
Het is een week geleden dat ik deze laptop heb gekocht.
Groetjes Ashley

Liselot

Re: Garantie laptop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 11:30

je bon is over het algemeen ook je garantiebewijs.

als je met de pin hebt betaald kan je evt langs de zaak gaan waar je je laptop gekocht hebt. neem wel even een print mee van de afschrijving. misschien dat ze dan een nieuw garantiebewijs kunnen maken

Tuihanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 00:03

Over het algemeen is een kassabon voor garantie niet nodig heb ik eens uit betrouwbare bron gehoord. De fabricanten kunnen aan de hand van het serienummer zelfs nagaan waar en wanneer de laptop is verkocht.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 14:05

Je bon is je garantiebewijs voor de WINKEL. Maar ongetwijfeld kunnen fabrikanten inderdaad via het serienummer wel achterhalen wanneer een laptop waar verkocht is.
Echter voor je garantie en ondersteuning bij het verkooppunt zul je toch een bon nodig hebben. Er van uitgaande dat je niet contant betaald hebt is via je pin wel te achterhalen hoe en wat, even een belletje naar de winkel is misschien het handigst Knipoog