Ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet.
Ik heb eind april een laptop gehad, helemaal blij met dat ding heb er hard voor gespaard, maar de laptop moest terug omdat hij regelmatig uitviel.
Ik heb voor de zekerheid het bedrijf gebeld waar ik de laptop heb gekocht, hoe ging het met garantie en tijdens opsturen. Moest ik hem verzekerd verzenden of niet?
Ik heb de laptop netjes ingepakt, met de 'eierdozen' om de randen, netjes in de doos, die doos in een grotere doos met van die luchtzakjes.
Netjes de doos dichtgeplakt en opgestuurd.
Afgelopen vrijdag heb ik de laptop terug gekregen van de fabriek. Bij het open maken van de doos schrik ik me wezenloos, de laptop ziet er niet uit en zo heb ik hem absoluut niet opgestuurd.
Ik vind het belachelijk dat ik de laptop zo heb terug gekregen, vol met krassen en beschadigingen.
Er zit ook geen reparatiebon bij dus wat ze ermee gedaan hebben weet ik echt niet.
Ik heb direct gebeld naar wara ik de laptop heb besteld, ze vonden het erg vervelend. Heb toch een tijdje met ze aan de telefoon gezeten en later zelfs nog terug gebeld.
Ik moest naar de fabriek zelf bellen, omdat de laptop daar als laatste is geweest. Ik heb er een jaar garantie op zitten en ik zou dan gewoon een nieuwe moeten krijgen werd mij verteld.
Ik bel naar de fabriek zelf op en daar is het gezeur.
Ze komen telkens met een andere achternaam van mij en zoeken daar op.
Uiteindelijk hebben ze de goede en blijkt dat mijn laptop nog daar ligt bij de fabriek (huh, maar die van mij ligt toch echt thuis, de instellingen staan nog precies hetzelfde en mijn foto's staan er zelfs nog op)

Acer vertelde verder niet te willen helpen.
Tja wat moet ik hie rnu mee
Ik ben zeker bereid elke dag even aan de telefoon te hangen, dan maar op die manier. Maar ik zou wel graag willen weten welk recht ik heb hierin?Alvast bedankt.

. 
Ook een duurder product kan niet goed werken. dus voor mij zegt dat niets