Nummer overgezet --> aansluiting niet geldig?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ntlie_

Berichten: 12472
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Zeeland

Nummer overgezet --> aansluiting niet geldig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-08 21:55

Hee,

Ik heb sinds een poosje een nieuwe telefoon, maar omdat ik op m'n oude telefoon zo'n handig nummer had, heb ik die laten overzetten.
Ik zat eerst bij telfort, nu bij t-mobile. Nouja zo'n overzet-formulier ingevuld en een paar weken geleden is ie dan eindelijk overgezet.
Maar er is iets mis gegaan ofzo, nu kan ik wél gebeld worden, maar zelf kan ik niet bellen.. Het is een prepaid, dus had beltegoed gekocht maar ik kan niet eens dat nummer bellen om op te waarderen, want dan begint ie te zeiken dat de aansluiting niet geldig is..

Heb geprobeerd de klantenservice te bellen, maar die kan ik ook al 2 dagen niet bereiken. Verward

Wie weet wat dit is, en nog meer; hoe kan ik dit oplossen?
Het is echt ontzettend irritant, kan niemand meer terugsmsen of bellen..

Groetjes, Nathalie.

furious

Berichten: 7113
Geregistreerd: 22-02-06
Woonplaats: Holland

Re: Nummer overgezet --> aansluiting niet geldig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 23:34

Heb je de standaard dingen als telefoon uit/aan en simkaart opnieuw erin doen al geprobeerd? Ik heb mijn nummer ook laten overzetten. Ik was toen op twee telefoons onbereikbaar, maar het opnieuw aanzetten van mijn nieuwe telefoon deed wonderen.

Anders kan je misschien naar t-mobile emailen. Ik had ook een probleem heb toen geemaild omdat ik niet snapte welk nummer ik moest bellen en ik werd binnen twee dagen teruggebeld.