Al meerdere keren heb ik op mijnalbum.nl mijn foto's die ik in het profiel wil hebben staan gezet. Steeds weer doen de foto's in mijn profiel het een tijdje wel, maar daarna worden de foto's niet meer afgebeeld en krijg ik te staan: De grote versie van deze foto kan niet gedeeplinkt worden. Hoe kan ik dit oplossen???? De foto's zijn vooraf verkleind met het bokt verkleiningsprogramma, dus dat zou het probleem niet kunnen zijn.
als je foto's upload vanaf mijn album dan ga je dus naar mijn album.. dan heb je een pagina voor je met rechts wat kleinere foto'sen in het midden een grotere foto. dat is de map die je wilt gebruiken
als je op die foto in het midden gaat staan en je klikt met je rechtermuisknop en doet deigenschappen en die plak je dan tussen de img dan moet het goed zijn.
maar wat jij waarschijnlijk doet is de middelste foto aanklikken zodat die in een apartscherm verschijnt en die link kopieer je?
nog een keertje: dus niet foto apart aanklikken, gewoon je map openen en de foto die je hebben wilt selecteer je. dus je map, dan heb je rechts een rij foto's en als je de 2e bijvoorbeeld wilt hebben klik je die aan. die komt dan in het midden te staan,rechts zie je nog steeds de andere foto's van je album staan. dan op de foto in het midden gaan staan,rechetrmuisknop en dan moet hij het doen
wil het dan allemaal nog niet dan moet je je foto's ergens anders uploaden.( maar lijkt me raar want ik gooi werkelijk alles op mijnalbum) image shack of photobucket zijn ook goede sites
Dan probeer je het originele formaat van de foto te linken op een andere site, dat kan niet met mijnalbum en je zal dus altijd de versie moeten gebruiken waarbij de foto is verkleind tot "standaard formaat" van mijnalbum, dan komt er ook onderin mijnalbum te staan. Als jij die foto's in je profiel ziet staan komt dat omdat je die recent nog hebt bekeken, wij kunnen die alleen zien als wij ze ook zo in het album hebben gezien.
@ ellepel, zoals jij het beschreef heb ik het inderdaad gedaan. Ik ga nu meteen jouw manier proberen en hoop dat de foto's nu wel gewoon zichtbaar blijven! Thanks!