Mijnalbum.nl

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BLK

Berichten: 953
Geregistreerd: 25-10-06

Mijnalbum.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-07 17:33

Hoi hoi,

ik wilde even weten als je foto's upload in mijnalbum.nl, blijven ze dan ook staan als je die zelfde foto's op je computer verwijdert?

BLK

Berichten: 953
Geregistreerd: 25-10-06

Re: Mijnalbum.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-07 17:34

En waar kan je evt. foto's in één keer uploaden wanneer ze ook groter zijn dan 8 Mb.?

JENNx

Berichten: 2268
Geregistreerd: 27-04-07
Woonplaats: Groningen

Re: Mijnalbum.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 17:37

Ik gebruik picasa, ik geloof www.picasa.com en anders moet je even op google "Picasa webalbums" intypen. Dan kom je er ook wel.

De foto's worden niet verkleind, en er komt niet, zoals bij mijnalbum, een copyright op te staan.

Mistie
Berichten: 977
Geregistreerd: 17-03-07
Woonplaats: Gelderland

Re: Mijnalbum.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 17:39


BLK

Berichten: 953
Geregistreerd: 25-10-06

Re: Mijnalbum.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-07 17:47

Imageshack duurt bij mij altijd heel lang vooral omdat ik heel veel grote foto's heb en als ik ze dan allemaal één voor één moet gaan uploaden, het zijn er wel een stuk of 400 foto's. Want me computer word namelijk opnieuw geinstaleerd aangezien er iets goed mis is, dus ik kan ook geen cd'tje nu meer branden. Daarom dacht ik dan zet ik ze in een album zodat ze niet kwijtraken als de computer opnieuw geinstaleerd is en alle bestanden verwijdert zijn. Maar blijven bij picasa.com ook alle foto's staan op het internet nadat ze op je eigen computer verwijdert zijn ?

_sjors_
Berichten: 1517
Geregistreerd: 11-03-06

Re: Mijnalbum.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 22:23

Als je ze op mijnalbum.nl plaatst blijven ze er in ieder geval wel staan als je de foto's op je computer verwijderd. En je kan ze daarna gewoon weer vanaf mijnalbum opslaan op je computer. Je hebt dan de foto's in het originele formaat en zonder mijnalbum.nl erop weer terug (ik heb er ervaring mee *LOL* ).

JENNx

Berichten: 2268
Geregistreerd: 27-04-07
Woonplaats: Groningen

Re: Mijnalbum.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 22:53

BLK schreef:
Imageshack duurt bij mij altijd heel lang vooral omdat ik heel veel grote foto's heb en als ik ze dan allemaal één voor één moet gaan uploaden, het zijn er wel een stuk of 400 foto's. Want me computer word namelijk opnieuw geinstaleerd aangezien er iets goed mis is, dus ik kan ook geen cd'tje nu meer branden. Daarom dacht ik dan zet ik ze in een album zodat ze niet kwijtraken als de computer opnieuw geinstaleerd is en alle bestanden verwijdert zijn. Maar blijven bij picasa.com ook alle foto's staan op het internet nadat ze op je eigen computer verwijdert zijn ?


Jahoor! Ze blijven voor altijd staan.

LF_xx_D

Berichten: 1902
Geregistreerd: 03-05-07

Re: Mijnalbum.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 18:49

BLK schreef:
Imageshack duurt bij mij altijd heel lang vooral omdat ik heel veel grote foto's heb en als ik ze dan allemaal één voor één moet gaan uploaden, het zijn er wel een stuk of 400 foto's. Want me computer word namelijk opnieuw geinstaleerd aangezien er iets goed mis is, dus ik kan ook geen cd'tje nu meer branden. Daarom dacht ik dan zet ik ze in een album zodat ze niet kwijtraken als de computer opnieuw geinstaleerd is en alle bestanden verwijdert zijn. Maar blijven bij picasa.com ook alle foto's staan op het internet nadat ze op je eigen computer verwijdert zijn ?


Anders eens http://photobucket.com proberen? Lachen