Windows Live Messenger en sms

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Windows Live Messenger en sms

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-07 12:23

Vrijdag heb ik 50 sms-jes gekocht via msn. Als ik naar billing.microsoft.com toega zie ik dat ik een tegoed heb van 50 sms-jes, ik heb een bevestigingsmail van ze gehad maar..... als ik via msn een sms-je wil sturne aan iemand zegt msn dat het bericht niet kon worden verstuurd omdat ik eerst een tegoed moet aanschaffen. En ik heb mijn mail gechecked maar ik kan nergens vinden dat ik nog iets moet activeren. Ik gebruik versie 8.1 van Live Messenger en een nieuwere versie is er niet. Ik heb op de site van Microsoft gekeken en ik kan niets vinden over dit soort problemen. Ik dacht, handig! sms-en via msn omdat ik vaak onvoldoende bereik heb thuis.... Nou.

Anoniem

Re: Windows Live Messenger en sms

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 12:25

Volgens mij is dat niet voor smsjes te sturen, maar voor als mensen je mobiele nummer bij msn hebben ingevoerd en jij hebt je mobiel aanstaan en bent weg dat je dan mobiel online bent en als mensen dan wat tegen je zeggen dat je dat per sms krijgt. zoiets volgens mij, heb het zelf nog nooit gedaan btw;)

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Re: Windows Live Messenger en sms

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-07 12:57

is wel voor sms-jes versturen want daar adverteren ze mee, op msn. "voor even snel een berichtje versturen".