Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

.
hier vlakbij in de stad zitten volgens mij ong 6 fotozaken, dus keuze genoeg 
Renza schreef:10 megapixels ipv 8 maakt echt niks uit, imo zonde om daarvoor meer geld uit te geven, kan je dat geld beter in objectieven steken
In deze orde maakt 2 miljP niets uit. Tenzij je vergrotingen van 2x2mtr voor ogen hebt
Liesje89 schreef:50mm 1.8 is er al voor 84 euro
Josfoto schreef:Renza schreef:10 megapixels ipv 8 maakt echt niks uit, imo zonde om daarvoor meer geld uit te geven, kan je dat geld beter in objectieven steken
Dit is een goed adviesIn deze orde maakt 2 miljP niets uit. Tenzij je vergrotingen van 2x2mtr voor ogen hebt
Femmy schreef:Inderdaad.
Mijn vader heeft de 350 ik zelf de 400. Er zijn wel wat verschillen verder.
Bij de 350 heb je een "apart" schermpje voor je camera instellingen
Bij de 400 staan die op het lcd en als je dichtbij komt met je oog dan verdwijnt dat.
Voordeel hiervan is dat het scherm van je foto's groter is.
Mij is verteld dat het nadeel ook weer kan zijn dat je accu iets minder lang mee gaat.
De 400 heeft een sensor reiniging de 350 niet.
Er zullen vast nog wat meer verschillen zijn maar die schieten me nu niet te binnen.
Ik heb voor de 400 gekozen omdat ik al objectieven had en ook die met mijn vader uit kan wisselen.
Kijk wel goed op het internet in veel fotowinkels betaal je de hoofdprijs voor de camera terwijl je bij betrouwbare zaken veel voordeel kunt halen. Even bij tweakers de prijsvergelijk doen. Veel van die online winkels kun je de camera ook gewoon ophalen.
Die 50mm 1.8 lens heb ik ook leuke lens voor gebruik in de binnenbak als het licht wat minder is.