Vraagje HP fotosmart wel of niet kopen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tries_en_Faf

Vraagje HP fotosmart wel of niet kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-07 20:55

Hoi! ik kan een HP Photosmart 850 overnemen van drie jaar oud... voor 120 euro ik kan hem morgen al ophalen, is handig want het is hier vlakbij. En moet zaterdag een beetje goed op de foto....

Heeft iemand ervaringen met deze camera? Ik twijfel namelijk of ik het moet doen of niet, had bij een bokker ook een goede camera gezien namelijk........
Ik zie hem in de lijst niet staan.
Zelf wil ik een camera die gewoon goede foto's maakt en vooral goede bewegingsfoto's als het ff kan. in ieder geval geen schimmen

Ik weet niet of het hier goed staat, maar hoop op snelle antwoorden .... Haha! Knipoog

Mireille

Re: Vraagje HP fotosmart wel of niet kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 00:37

[UK] > [TV]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 12:09

Ik denk persoonlijk dat je voor eenzelfde prijs een nieuwe kunt kopen die beter is qua specificaties Bloos

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 12:13

Ik heb het niet zo op HP. Mijn HP ging steeds kapot, en hoewel de service geweldig is, (kreeg steeds een nieuwe) had ik na 4 keer problemen met de lens het wel een beetje gehad Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 12:15

_Nikki_ schreef:
Ik heb het niet zo op HP. Mijn HP ging steeds kapot, en hoewel de service geweldig is, (kreeg steeds een nieuwe) had ik na 4 keer problemen met de lens het wel een beetje gehad Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb zelf ook een Photosmart, nu bijna 2 jaar... en die heeft net zoveel megapixels en zoom enz.. en daar heb ik minder nieuw voor betaalt... Bloos
Alleen is nu de oplader kapot...