Post bij aanmelding VD Forum?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mews

Post bij aanmelding VD Forum?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-06 01:07

Ik weet niet of het ergens staat (ik kon het iig niet vinden, maar ik ben dan ook erg slecht in zoeken.... zelfs met google vind ik soms dingen niet. Bloos) maar toen ik op het VD forum wilde registreren ( http://xsbb.nl/phpbb/index.php?id=vdpra ... aad1902445 ) moest ik mijn adresgegevens invullen. In de voorwaarden stond alleen iets over commerciële berichten. Betekent dat dat ik dan reclame krijg thuisgestuurd als ik me registreer op het forum? Verward Bij het linkje waar je moet klikken om de voorwaarden te accepteren staat slechts iets over commerciële berichten e-mailen. Maar uit de voorgaande tekst in combinatie met dat ik mijn volle adres moet invullen ga ik ervan uit dat het toch echt om post gaat?

Aangezien er een aantal mensen van hier op het VD forum zitten hoop ik dat iemand me hier een antwoord op kan geven. Lachen

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Re: VD Forum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 10:44

ik kan me niet herinneren dat ik mijn adresgegevens in moest vullen toen ik me registreerde? ik krijg iig nooit reclame thuis... Lachen

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 18:28

Je moet bij veel fora je adres gegevens invullen en ik heb nog nooit iets thuis gekregen. Zelfs geen spam.

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-06 19:46

Amable schreef:
Je moet bij veel fora je adres gegevens invullen en ik heb nog nooit iets thuis gekregen. Zelfs geen spam.

Ik heb echt nog nooit gehad dat ik bij een forumregistratie mijn adresgegevens moest invullen. Blond

Maar, als jullie zeggen dat je er geen last van hebt... Lachen

Raar trouwens Banjer, misschien dat ze het later hebben ingevoerd..? Verward (of je bent al zo lang geregistreerd dat je 't vergeten bent Haha!)

Pink_Horizon

Re: Post bij aanmelding VD Forum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 22:43

Verplaatst + titel aangepast