Jordy schreef:och dat zou realext zijn,helaas vertelde een medewerker van t mobile dat ze niks voor me konden doen.
waarschijnlijk omdat jij de gsm niet via hun verkregen hebt.
Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
Jordy schreef:och dat zou realext zijn,helaas vertelde een medewerker van t mobile dat ze niks voor me konden doen.
Li_lee_yang schreef:ik heb de mobiel ook, en in 1 winkel werd mij verteld dat die door t-mobile was uitgegeven en dus alleen daar bestemd voor was.
Jordy schreef:nou de telefoon zit in een doos van nokia en de nokiadoos waar de telefoon in zit ,zit in een t mobile doos..
ik heb dus alle twee de dozen
maargoed ik ga gewoon terug naar de v&d en kijken wat ze te zeggen hebben.
Karl66 schreef:Die verzekering is trouwens hoogstwaarschijnlijk een verlengde fabrieksgarantie, gezien de looptijd van drie jaar en geen verzekering voor verlies, diefstal en schade die niet onder de fabrieksgarantie zou vallen.
Karl66 schreef:Dit is een heel simpel verhaal, je bent verkeerd voorgelicht door de winkelmedewerkster en ze moeten jou het geld teruggeven en de verzekering annuleren. Ook al weet jij als klant niet dat je de telefoon als je hem los koopt alleen met een T-Mobile kaart kan gebruiken, de verkoopster moet het wel weten en het je vertellen als ze je de telefoon los verkoopt.
imaudy schreef:Volgens mij ben je als consument tegen dit soort dingen beschermd. Ze wist dat je een telefoon zocht waar je (zonder omwegen) mee moet kunnen bellen. Dat is niet het geval, dus is de verkoopster fout.