Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
Marjolein schreef:a als je hem simlock vrij maakt is hij niet meer verzekerd... Alleen als je het officieel bij Tmobile laat doen. Ik zou gewoon teruggaan en zeggen wat er aan de hand is. Vind het wel een van de standaard vragen als je een mobiel koopt of hij simlock vrij is.
Jordy schreef:Ik heb alleen het toestel gekocht.
Het is geen simlock het toestel is geblokeert,dat er dus geen andere simkaarten in kunnen van een andere provider.
Ja het is een witte doos met roze letters T-Mobile,in de doos zit een doosje van Nokia.
De man die ik aan de telefoon heb gehad zei dat ze de telefoon los en met abbo verkopen,en dat de code er gewoon bij moet horen,van t-mobile hoor ik dat dat helemaal niet kan.
Ik heb me idd niet verdiept in het telefoon gebeuren,mijn vader was mee en hij heeft ook niet veel verstand ervan.
Maar ik vindt dat deze verkoopster het wel had mogen melden en ik voel me dus belazerd.
Ze heeft gevraagd of iker een abbo bij wilde,nee dat wilde ik niet,wat is dan de moeite om even wat dingen uit te leggen.Ik heb niet overal verstand van.
Nu zit ik met een telefoon van 250 euro in me maag,en een kapotte telefoon die het amper meer doet.Het geld groeit me ook niet op de rug.
Jordy schreef:nee er zit geen simkaart bij.
De telefoon werd verkocht met een abbo van t mobile en dan zou die dus niks kosten.
Of ik kon hem dus los kopen voor 250. en dat heb ik gedaan.
Het zou dan toch goed kunnen dat ie niet simlock vrij is,mijn vriend zei ook al breng m naar de markt maarja,ik zit wel met de garantie en verzekering en ik wil liever dat ie heel blijft.
Ik vraag me ook af of de telefoon de code nog gaat vragen als ik m simlockvrij laat maken.
Meissie17 schreef:dat had je kunnen weten prepaid is altijd met blokkering, behalve abbo, heb je hier wel nagevraagd dan of hij simlock vrij was?
Je kunt hem ook simlock vrij laten maken op de markt voor 4 euro
Jordy schreef:tja ik heb er geen verstand van,ik heb niet gevraagd of die simlockvrij was.Ik heb vaker prepaidtelefoons gehad en daar zat nooit een simlock op,en dan had ik ook geen abbo erbij.
Ik vindt dat de verkoper dit had moeten zeggen,daarbij had ik me dus idd ook beter moeten laten informeren.Ik zal de volgende keer dan ook beter opletten.