het heet Mac ofzoiets
weet iemand hier wat meer over?hebben meer mensen zoiets, die me er iets over kunnen vertellen,
want ik hoorde dat er geen normale spelletjes op konden, wat dan wel?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
weet iemand hier wat meer over?
)..

) toen had de Mac al het niveau van Windows 95/98 en misschien nog wel hoger.
Ik hoorde van m'n collega dat Apple/Mac nu bezig is met iets nieuws.
Je zag al dat de Mac Mini ongelovelijk klein is. Maar het kan allemaal hetzelfde als Windows en het is niet zo'n overbeladen grote onhandige computerkast die veel lawaai maakt (zoals mijn computer want er is iets mis met de ventilator) en las ook van een Mac-gebruiker dat hij dacht dat z'n computer het niet meer deedt omdattie het geluid gewoon niet hoorde.
Nou, over de echte dingen die je ermee kunt etc. kan ik je niks vertellen want ik heb er helaas nog geen ervaring mee maar die komt denk ik spoedig
ik wist niet dat het al zo lang bestond, hihi dacht ik weeres iets 'nieuws' te hebben, toch niet!
mijn vader had hem ook idd gekocht zodat hij een computer had die niet meer zo snel vastliep(mijn eigen computer loopt zo vaak vast dat control-alt-delete het niet eens meer doet
)
En bevalt het een beetje?
alleen er staan geen boxen.. dus ik kan de geluidsknop niet vinden 
super!
Tatort schreef:je suis niet zo'n computer expert

Bevalt erg goed, beter dan verwacht zelfs. Had een laptopje gekocht (PowerBook 12") maar ben die gaan gebruiken als m'n desktop machine. M'n 'echte' computer heb ik toen maar aan Willemijn gegeven
Sinds een tijdje een trotse bezitter van een MacBook Pro, wat grotere/snellere uitvoering van de laptop die ik had, bevalt ook uitstekend.

nadine0204 schreef:ja hij is behoorlijk snelalleen er staan geen boxen.. dus ik kan de geluidsknop niet vinden
edit: pff dit ding laat me soms wel schrikken! ik druk net op een bebaalde knop van de muis(want die is ook een beetje anders) en opeens komt er een klok, het weer in Amsterdam(en vooruitzichten) en een rekenmachine tevoorschijn
.

We blijven maccers natuurlijk. 
)