Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Qimm schreef:Volgens mijn gamer man niet een heel goed idee. Had iets met framerates ofzo te maken van tv's vs. monitoren.
Telpeva schreef:Wat ik er allemaal mee zou willen dat weet ik zelf nog niet precies, mede daarom dus ook dit topic want ik ben zo'n eeuwige twijfelaar.
Ik twijfel bijvoorbeeld of ik het erg ga missen om op de pc te kunnen internetten, zoals bokken, webshops bezoeken, even het weer checken. En er zijn ook meerdere spellen die mij echt vervelend lijken met een controller, een van mijn favorieten is bijvoorbeeld Rimworld, dat zie ik niet gebeuren met een controller (voor wie Rimworld niet kent, even snel wat random titels met soortgelijke besturing, dan kan je denken aan bijvoorbeeld Age of Empires, Stronghold, de oude rollercoaster tycoon spellen).
Mijn game-pc is inmiddels verouderd, ik ben aan het sparen voor 'iets nieuws' en daarbij is het een beetje de vraag of ik upgrades wil gaan kopen voor mijn pc zodat die weer jaren mee kan, of dat ik voor een xbox of PlayStation (of wat dan ook) wil gaan. Keuzes, keuzes
Qimm schreef:Dit was vroeger vooral een issue, iig ik neem aan dat het om reactiesnelheid gaat. Die was erg hoog op oude TVs waardoor gamen geen doen was (ook met consoles was dat een issue). Dat is tegenwoordig niet zo'n probleem meer.Volgens mijn gamer man niet een heel goed idee. Had iets met framerates ofzo te maken van tv's vs. monitoren.
Gebruikers op dit forum: dezzie, Ellebel123, JudithDario, Lalladidoo, lenaa_tje, lizy29, manonnevot, mvdende, Nathalie18x, Tatjanaa, winnetou4502, x_Jeanine_x, YandexBot en 158 bezoekers