Ervaringen gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

flooooo

Ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-24 16:42

Hi,

Eigenlijk heb ik drie hele verschillende vragen waar ik ervaringen bij zoek. We hebben namelijk sinds kort een nieuw huis en hoewel de basis nu staat zijn er wat van die dingen die je wel graag wil aanschaffen maar waar je door de bomen het bos niet meer ziet.
- Een robotstofzuiger met dweilfunctie, Bol levert me heel veel hits maar zelfs met veel criteria en uitsluitingen kom ik er nog niet uit en blijken er meerdere in heel verschillende prijsklasses geschikt te zijn. Te wantrouwend om zomaar de goedkoopste te kopen ben ik dus op zoek naar ervaringen.
(ik kom uit op een Zoef Willem, Ecovacs deebot N8 +PRO of de Philips homerun)
- Een nieuwe trampoline, bij het vorige huis hadden we er een van Berg die goed was maar we willen wat groters. Het moet een rechthoek zijn en hij komt in de grond dus geen ding op hoogte. Het liefst formaat minimaal 3 x 5, 4 x 6 kan ik namelijk nergens vinden.
- Een zwembad, gewoon een intex achtig geval maar niet met opblaasrand vanwege buurkatten dus met buizen. Ook hier gaat de voorkeur van de kinderen uit naar langwerpig en groot. Wederom heeft mijn vriend bol een hoop suggesties. Zo'n grijze bak lijkt me wel wat maar klopt het dat ik echt al een zwembad van 4.5 bij 3.5 heb voor 400 euro? De plaatselijke intratuin vraagt daar toch iets anders voor. }:0

Oftewel inspiratie/hulp/ervaring, van harte welkom!

Velvet V. Negro Z2 +5
Ceasar V. Houston M1 + 1
Florence V. Krack C. M2 + 3

callippo

Re: Ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 18:44

Als je een Berg trampoline gehad hebt, wil je echt geen Exit meer O:)

Berg is er ook in 3x5m kost wel een berg ;-)

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-24 19:33

Hahahaha Callippo. Maar ik wil inderdaad wel die kwaliteit en iets wat gewoon fijn voor ze springt, geen slap ding.

Velvet V. Negro Z2 +5
Ceasar V. Houston M1 + 1

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 20:02

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 22:24

Absoluut Berg.
Maar in-ground is zo 1000 euro goedkoper dan flat-ground en dat voor 20 cm verschil.
Het putje graven was wel eem hoop werk :')

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-24 22:28

Sizzle schreef:
Absoluut Berg.
Maar in-ground is zo 1000 euro goedkoper dan flat-ground en dat voor 20 cm verschil.

De tuin ligt nu toch open en mijn broer met hoveniersbedrijf heeft ook een kraan. Dus goede tip! Wil eigenlijk sowieso inground, lekker veilig.

Velvet V. Negro Z2 +5
Ceasar V. Houston M1 + 1

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-24 22:29

callippo schreef:
Na 5 jaar een Exit hebben wij nu een (ovale) Berg. 3x zo duur maar springt 10x zo fijn! De exit is vrij stug, met kortere veren dan de Berg.

Deze zou een optie voor je kunnen zijn: https://www.trampolines.nl/trampoline-m ... grijs.html

ook een duidelijk verhaal, Berg is dus echt beter, ook dank voor je link!

Velvet V. Negro Z2 +5
Ceasar V. Houston M1 + 1

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 22:36

flooooo schreef:
Sizzle schreef:
Absoluut Berg.

De tuin ligt nu toch open en mijn broer met hoveniersbedrijf heeft ook een kraan. Dus goede tip! Wil eigenlijk sowieso inground, lekker veilig.

In-ground en flat-ground zijn beide in de grond.
Maar bij de ene heb je de rand nog op de aarde en de ander is volledig plat.

Een kraan is zeker handiger. Wij hebben met de hand in steengrond gegraven _O-

Overigens hebben we wel nog steeds een vangnet, ookal is hij op de grond. Met je voorhoofd op het tuinhek doet nog steeds zeer :P

Matsenga

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 23:09

Plukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-24 05:17

Wij hebben een lokale loonwerker het gat laten graven met een graafmachine voor onze flatground Berg. Kostte echt geen drol. Naar mijn bescheiden mening kun je na een Berg geen ander merk meer kiezen zonder echt last te hebben van het verschil. Ze hebben zo vreselijk veel maten, daar zit voor ieder wat wils tussen. Ik zou wel even naar Rhenen rijden om de maat die je wil hebben in het echt te zien. Ik dacht er ook wel uit te zijn, maar toen we in Rhenen gingen kijken heb ik toch voor een andere maat gekozen, omdat dat beter paste voor mijn zoon.

Wie lief heeft, begrijpt. Wie begrijpt, heeft lief. Iemand die zich begrepen voelt, voelt zich geliefd en iemand die zich geliefd voelt, voelt zich begrepen.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-24 06:44

Matsenga schreef:
Ik heb zo’n drie weken geleden deze robotstofzuiger gekocht https://www.bol.com/nl/nl/p/auronic-robot-vacuum-cleaner-lidar-dust-collector-white/9300000165783384/

Hij heeft een dweilfunctie, maar deze heb ik nog niet getest. Er zit een fijne app bij voor besturen en de instellingen. Wat ik echt een pre vind, is dat de robot zichzelf leegblaast bij het laadstation.

Ervaring met hondenharen? Ik zuig 2 keer per dag ivm 3 honden in huis, heb helaas opstapjes dus kan maar in 1 gedeelte gebruiken maar als die goed zuigt is het mij dat waard om er op termijn 2 aan te schaffeb

Matsenga

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-24 19:15

Lynn_Nikita schreef:
Matsenga schreef:
Ik heb zo’n drie weken geleden deze robotstofzuiger gekocht https://www.bol.com/nl/nl/p/auronic-robot-vacuum-cleaner-lidar-dust-collector-white/9300000165783384/

Hij heeft een dweilfunctie, maar deze heb ik nog niet getest. Er zit een fijne app bij voor besturen en de instellingen. Wat ik echt een pre vind, is dat de robot zichzelf leegblaast bij het laadstation.

Ervaring met hondenharen? Ik zuig 2 keer per dag ivm 3 honden in huis, heb helaas opstapjes dus kan maar in 1 gedeelte gebruiken maar als die goed zuigt is het mij dat waard om er op termijn 2 aan te schaffeb

Nee, geen ervaringen met hondenharen. Van de week lag er wel wat zand in de bijkeuken, dat haalde die goed weg

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie