Huus vs Meubelbaas

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Miss_Mii21

Huus vs Meubelbaas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-24 15:47

Hi! Ik ben aan het kijken voor wat nieuwe meubels, valt mij op dat beiden veel soortgelijke meubels verkopen.
Heeft iemand ervaring met beiden of met een van de twee?

Sky_As

Re: Huus vs Meubelbaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 16:08

Geen ervaring, maar rondje Googlen leert me dat beide bedrijven betrouwbaar lijken :-). Staan best veel goede revieuws (negatieve houdt je altijd, niet iedereen is even redelijk, en mensen klagen eerder dan dat ze complimenten geven)
Ik zou bij beide durven te bestellen :-)

https://www.mbcfotografie.nl
Nu een super gave winactie twv €175 op mijn insta en Facebook!
Mijn leven met mijn pony? Insta Barrie_de_pony
https://www.instagram.com/barrie_de_pony/?hl=nl

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 16:19

Ik heb verschillende dingen van Huus en ben erg tevreden :j
Zijn alleen aan de prijs maar verder geen commentaar!

On bended knee is no way to be free……
Ter ere aan Peter R. De Vries.

ZaZu Curacao vakantiestudio’s/appartementen verhuur, kijk op Instagram!

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 16:20

Ons tv-meubel komt van Huus. We zijn netjes geïnformeerd toen de levertijd toch langer bleek dan aangegeven op de site, en kregen een aantal dagen voor de levering een mail met een link, waarbij we zelf een leverdatum konden kiezen. De dag van tevoren kregen we het tijdvenster van de bezorging. Alles ging dus heel netjes. :)

I want to thrive, not just survive.

Miss_Mii21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-24 16:36

Verkopen ze ook dezelfde meubels, of zit er wel wezenlijk een verschil tussen de kast van de ene en van de andere? Het lijkt soms echt het zelfde te zijn?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 16:38

Miss_Mii21 schreef:
Verkopen ze ook dezelfde meubels, of zit er wel wezenlijk een verschil tussen de kast van de ene en van de andere? Het lijkt soms echt het zelfde te zijn?

Ik betwijfel of veel mensen twee eender ogende meubels bij twee verschillende bedrijven bestellen om te zien of ze ook echt hetzelfde zijn :D

Als atheïsme een religie is, dan is geen postzegels verzamelen een hobby.

Setteli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 17:14

Huus is een hele leuke winkel, zit hier vlakbij.
Mijn dochter heeft een mooie tafel en een stoel gekocht. Helaas kwam de stoel beschadigd aan en was in de verkeerde kleur frame geleverd (grijs ipv zwart). Stoel mocht ze wel houden totdat de andere er zou zijn.
Toen die na lange tijd eindelijk omgeruild zou worden, was het weer een beschadigde stoel en weer met grijs frame. Dus stoel weer terug.
Stoel zou opnieuw besteld worden en dan zou ze zwart krijgen. Weer 13 weken wachten en vorige week werd ie dan eindelijk bezorgd. En ja je raad het al, weer met een grijs frame.
Dus een hele leuke winkel met hele leuke meubels, maar klantenservice e.d. is niet je van het.

Phoebe (Power and Paint x Jazz x Belisar x Stuyvesant xx) Stermerrie geb. 18-06-2011, B+30, L1+30, L2+29, M1+10
My Fellow (FS Mr. Right x Power and Paint x Jazz) geb. 11-04-2022
(te koop)
Ivory (FS Mr. Right x Power and Paint x Jazz) geb. 24-05-2023
Soijance (Jazz x Belisar x Stuyvesant xx) geb. 25-03-1999, eindstand M2+6, met pensioen!
Naughty by Nature (shetlander geb. 12-06-2000)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 17:17

Ik heb goeie ervaringen met Huus en hun outlet. Wij hebben alleen toen zelf de meubels opgehaald, dus niks te zeggen over het thuis leveren.

Maar als je iets van hun mangohout op het oog hebt. Niks is precies hetzelfde met mangohout.

Floor V. Silverlea Spiderman: Eindstand M spr, L1 dress & B SGW
Colet V. Hemmingway: B+0 dress, B+13 L startgerechtigd spr. B+0 SGW

'schoentje'

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 17:19

Huus meerdere dingen besteld. Netjes geleverd en mooie spullen.

Reserve Kampioen M district West 2019
Reserve kampioen L district west 2018
Dressuur B+10 L+13 M+12
Z+3
vaardigheid L+10 M+11 Z+3
Saluut mijn ster in de hemel 17-5-1999 ~ 19-12-2013.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 20:38

Onze eettafel komt van meubel baas. Van Huus heb ik een honden voerbak in dezelfde stijl als de eettafel.

Beide zijn prima bedrijven. Informeren goed. Bezorging ging zonder issues. Nu was de hondenvoerbak met PostNL en de eettafel met een koerier. Maar toch over beide geen klachten. Beide goed verpakt. Beide zoals verwacht.

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 23:51

Wij hebben 2x in dezelfde periode meubels gekocht bij Huus. De ene bestelling ging prima. De andere bestelling was één groot drama. Wij zijn geen klagers en doen niet snel moeilijk. Maar dit werd ontzettend slecht opgelost allemaal. Online las ik toen ook veel slechte reviews. Het lijkt er op dat als het mis gaat dit regelmatig niet goed wordt opgelost. Hoe blij ik ook ben met de meubels, ik bestel echt nooit meer iets bij Huus.

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-24 09:30

Wij hebben alweer 6 jaar een bank van Huus, is ons goed bevallen :j
We hebben in de winkel wel een uur op de bank gezeten en gelegen om te kijken of we hem echt wel fijn vonden, was allemaal geen probleem.
Ook communicatie en levering was dikke prima

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-24 10:35

Wij hebben sinds een jaar een eettafel, televisie meubel, salontafels en een grote kast van Huus.

Niet veel later toen wij de kast besteld hadden, zagen we hem ineens in de aanbieding bij hun, Wij hebben de eerste order toen geannuleerd en de kast opnieuw besteld alleen toen voor 350 euro minder.
Hebben er contact over gehad of ze het niet konden veranderen bij de eerste order maar dat was niet mogelijk.

Verder prima communicatie en bezorging, de bezorger belde ook netjes een half uur van te voren met tijdstip van aankomst.

Pablo☆,7-7-1997- 15-04-2013
Pip☆,1-3-2011- 02-01-2025
Maak de kleine dingen groots.
Als het even niet kan zoals het moet,dan moet het even zoals het kan!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie