Camera in de trailer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

anoukwendy

Camera in de trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-24 23:50

Hey daar!

Ik heb geen idee of het hier goed staat :=

Maar ik heb dus een volvo xc70 met een ifor williams hb506.
Ik heb een achteruitrijcamera gekocht die zou moeten werken om als camera in de trailer te gebruiken. Alleen krijg ik hem dus met geen mogelijkheid aan. Een vriend was hier vanavond en we hebben met man en macht geprobeerd dat ding aan de praat te krijgen, kabels gemeten qua stroom en dat is allemaal goed. Als we de camera direkt aan zijn autobatterij koppelen, werkt het, koppelen we daarna de camera in de trailer en de trailer aan zijn auto, werkt het niet. De camera direkt aan de batterij van mijn auto werkt niet en zo ook niet in de trailer als die aan mijn auto hangt.
Maar nu het gekke, voordat ik alles had vast geschroeft en dus wilde testen of het werkte voordat ik er een hoop tijd en energie in zou steken, werkte hij gewoon in de trailer aan mijn auto :? Na het vast schroeven en koppelen dus niet meer..

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Had al gelezen zat het kan zijn dat er te weinig stroom door komt maar er staat 12-14 volt op als ik het meet. Er schijnt een kondensator tussen gezet te kunnen worden? Weet niet hoe dit in het nederlands heef := maar zal dat werken en lost het mijn probleem op? Of kan ik die camera beter terug brengen..

Afbeelding

Instagram: huysmans.shire

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 07:40

Ik zou even stapje voor stapje terugwerken:
Ik zou beginnen met het vastschroeven. Haal niet alleen de camera van de wand, maar maak de houder ook even open. Ik zou nl denken dat je met vastschroeven intern door een draadje bent gegaan met de schroef.
Is dat niet het geval, controleer dan je bedrading van de trailer. Heb je de camera idd op de constante stroomdraad aangesloten?

anoukwendy

Re: Camera in de trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-24 19:23

Ik had de camera met zo'n plastic bandje vast gemaakt, weet niet hoe die in het nederlands heten. Ik ben vanmorgen terug gegaan naar de winkel en toen ik daar aan kwam deed ie het ineens gewoon..

Maargoed nu het volgende probleem, heel mn auto start niet meer |o

Alagone

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 21:25

Wat bij de truk was: de verlichting van automatisch op aan zetten. Dan krijgt de camera stroom in de trailer.

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-24 21:59

Alagone schreef:
Wat bij de truk was: de verlichting van automatisch op aan zetten. Dan krijgt de camera stroom in de trailer.

Dat hielp helaas niet :(

De auto staat nu aan de lader dus hopelijk start ie morgen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie