Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fair schreef:Ik heb de 1000XM4 en daar ben ik heel blij mee, zeker qua ANC.Ik weet alleen niet of hij geschikt voor bellen is. Mijn ervaring is dat dat met koptelefoons zonder een microfoon best wel lastig is.
xPabloBokt schreef:Mijn vriend heeft ook ADHD en hij is erg tevreden met de Jabra. Hij heeft hem zowel thuis als op het werk op om te bellen.
Ik heb zelf de Sony WH-1000XM3 om muziek mee te luisteren en ben daar nog steeds erg tevreden over. Heb hem regelmatig op op kantoor als ik me moet focussen en ik hoor dan niets meer.
Lillian__ schreef:xPabloBokt schreef:Mijn vriend heeft ook ADHD en hij is erg tevreden met de Jabra. Hij heeft hem zowel thuis als op het werk op om te bellen.
Ik heb zelf de Sony WH-1000XM3 om muziek mee te luisteren en ben daar nog steeds erg tevreden over. Heb hem regelmatig op op kantoor als ik me moet focussen en ik hoor dan niets meer.
Helaas valt de Jabra buiten mijn budget dus die valt af
Eleionomae schreef:nog even een vraag, heeft jouw werk geen financiele tegemoetkoming als je dit echt nodig hebt om je werk goed te kunnen doen?
Bij ons op de zaak krijgt iedereen er gewoon 1 in bruikleen, zodat je deze ook thuis kunt gebruiken, maar ik heb ook vriendinnen die hier een budget voor krijgen en er dan zelf 1 mogen uitzoeken.
Lillian__ schreef:Ik heb een thuiswerk budget van 250 voor een draadloze headset, dus heb wel wat keuze.
Hoe bevalt ANC? Ik heb ADHD,thuis heb ik geen last van rumoer om mij heen, maar op kantoor is het echt een probleem aan het worden
Eleionomae schreef:Heb ik lekker overheen gelezen dus
Nou met 250 Euro heb je echt wel Budget voor jabra
X2305 schreef:Lillian__ schreef:
Helaas valt de Jabra buiten mijn budget dus die valt af
Wij hebben deze Jabra op kantoor en voor thuiswerken en bevalt goed.
https://www.coolblue.nl/product/864525/ ... black.html
Lillian__ schreef:Ik heb de Sony MX4 in gebruik, ik krijg m alleen niet goed werkend in teams... anderen horen mij luid en duidelijk, maar ik hoor niemand
Blacky94 schreef:Lillian__ schreef:Ik heb de Sony MX4 in gebruik, ik krijg m alleen niet goed werkend in teams... anderen horen mij luid en duidelijk, maar ik hoor niemand
Maar staan alle instellingen op je computer/teams dan wel goed?
Ik heb zelf de Bose QCII maar toen ik nog met o.a. teams werkte moest ik volgens mij ergens in mijn teams en/of computer audioinstellingen aangeven dat de headset als output voor geluid gebruikt moest worden ipv de boxen in mijn laptop. Was soms best even een gedoe weet ik nog.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers