Draadloze headset ANC

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lillian__

Draadloze headset ANC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-24 08:46

Hoi,

Ik heb hulp nodig bij het uitzoeken naar een draadloze over-ear koptelefoon/headset, bij voorkeur met ANC.
Het is een headset die ik nodig heb voor mijn werk waarbij ik voornamelijk bel via een belsysteem op mijn pc, ik heb geen los beltoestel op mijn bureau staan.
Ik kom voornamelijk op gaming headsets uit... dat ziet er niet uit als je op kantoor zit.
Wie kan mij helpen?

Exitium

Re: Draadloze headset ANC

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-24 09:08

De twee die altijd voorbij komen zijn de Sony WA1000XM3 / WA1000XM4 / WA1000XM5 en de Bose QuietComfort. Heb zelf de Sony WA1000XM3 die ik de laatste jaren enkel nog voor werk gebruik en daar ben ik nog altijd erg tevreden over

All wiyht. Rho sritched mg kegtops awound? ;(

De Man Fotografie

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-24 09:54

Ik heb de 1000XM4 en daar ben ik heel blij mee, zeker qua ANC. :j Ik weet alleen niet of hij geschikt voor bellen is. Mijn ervaring is dat dat met koptelefoons zonder een microfoon best wel lastig is.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-24 10:05

Sonos heeft nu ook sinds kort eentje. Ben ik wel heel benieuwd naar!

Gianti fotografie - http://Www.gianti-fotografie.nl - online basis fotografie cursus - PB voor info!
glamour&beauty: http://www.instagram.com/gianti_photography
Honden&paarden: http://Www.instagram.com/gianti_fotografie

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-24 10:23

Fair schreef:
Ik heb de 1000XM4 en daar ben ik heel blij mee, zeker qua ANC. :j Ik weet alleen niet of hij geschikt voor bellen is. Mijn ervaring is dat dat met koptelefoons zonder een microfoon best wel lastig is.

Ik doe al jaren al m'n Teams calls met de XM3 en dat werkt prima. Microfoon van Sony is erg goed, daar heb ik 'm destijds ook op uitgezocht

All wiyht. Rho sritched mg kegtops awound? ;(

De Man Fotografie

xPabloBokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-24 10:28

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-24 11:22

Ik heb een thuiswerk budget van 250 voor een draadloze headset, dus heb wel wat keuze.

Hoe bevalt ANC? Ik heb ADHD,thuis heb ik geen last van rumoer om mij heen, maar op kantoor is het echt een probleem aan het worden :=

xPabloBokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-24 11:26

Mijn vriend heeft ook ADHD en hij is erg tevreden met de Jabra. Hij heeft hem zowel thuis als op het werk op om te bellen.

Ik heb zelf de Sony WH-1000XM3 om muziek mee te luisteren en ben daar nog steeds erg tevreden over. Heb hem regelmatig op op kantoor als ik me moet focussen en ik hoor dan niets meer.

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-24 11:27

xPabloBokt schreef:
Mijn vriend heeft ook ADHD en hij is erg tevreden met de Jabra. Hij heeft hem zowel thuis als op het werk op om te bellen.

Ik heb zelf de Sony WH-1000XM3 om muziek mee te luisteren en ben daar nog steeds erg tevreden over. Heb hem regelmatig op op kantoor als ik me moet focussen en ik hoor dan niets meer.

Helaas valt de Jabra buiten mijn budget dus die valt af :(

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-24 11:37

Beetje saai maar hier ook een Sony gebruiker, in mijn geval de XM2. Bevalt goed, comfortabel, accu gaat (nog steeds) erg lang mee, ANC is prima (maar gebruik ik nooit in super rumoerige omgevingen), nooit klachten gehad over verstaanbaarheid.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-24 12:39

Voor werk gebruik ik al jaren de headsets van jabra. Op dit moment de Evolve 75 SE.

Draadloos, fijne ANC en accu die zo'n 15 uur meegaat :)

De iets oudere types zijn trouwens echt wel betaalbaar en evt marktplaats even in de gaten houden :)

♥ Lieve Jos wat missen wij jou.. 07-04-2017 ♥

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-24 04:36

Op mijn werk gebruiken ze Yealinks, erg tevreden over.

The purpose of life is to live it
Eleanor Roosevelt

X2305

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-24 05:47

Lillian__ schreef:
xPabloBokt schreef:

Wij hebben deze Jabra op kantoor en voor thuiswerken en bevalt goed.

https://www.coolblue.nl/product/864525/ ... black.html

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-24 06:48

Mijn vriend heeft ook al een aantal jaar de Sony WH-1000XM3 en is verknocht aan dat ding. Werkt (voor hem) goed tegen rumoer op kantoor heb ik begrepen. Hoe het met bellen zit durf ik niet te zeggen.

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-24 07:05

Hier ook jabra op t werk, erg fijn! Weet zo even het model niet maar werken ook zonder toestel meen ik.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-24 11:47

nog even een vraag, heeft jouw werk geen financiele tegemoetkoming als je dit echt nodig hebt om je werk goed te kunnen doen?
Bij ons op de zaak krijgt iedereen er gewoon 1 in bruikleen, zodat je deze ook thuis kunt gebruiken, maar ik heb ook vriendinnen die hier een budget voor krijgen en er dan zelf 1 mogen uitzoeken.

xPabloBokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-24 12:01

Eleionomae schreef:
nog even een vraag, heeft jouw werk geen financiele tegemoetkoming als je dit echt nodig hebt om je werk goed te kunnen doen?
Bij ons op de zaak krijgt iedereen er gewoon 1 in bruikleen, zodat je deze ook thuis kunt gebruiken, maar ik heb ook vriendinnen die hier een budget voor krijgen en er dan zelf 1 mogen uitzoeken.

Lillian__ schreef:
Ik heb een thuiswerk budget van 250 voor een draadloze headset, dus heb wel wat keuze.

Hoe bevalt ANC? Ik heb ADHD,thuis heb ik geen last van rumoer om mij heen, maar op kantoor is het echt een probleem aan het worden :=

:)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-24 22:12

Heb ik lekker overheen gelezen dus :))
Nou met 250 Euro heb je echt wel Budget voor jabra :)

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-24 21:24

Eleionomae schreef:
Heb ik lekker overheen gelezen dus :))
Nou met 250 Euro heb je echt wel Budget voor jabra :)

Haha ja maar die specifiek in de link gezet (https://bokt.digidip.net/visit?url=http ... p110561413 ) was valt boven budget 267. Is maar 17 euro, maar vind het zonde om er eigen geld in te steken, terwijl ik een budget heb :=

Ik zit de Sony headsets te vergelijken.
Laatst bijgewerkt door Lillian__ op 07-06-24 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-24 21:26

X2305 schreef:
Lillian__ schreef:

Wij hebben deze Jabra op kantoor en voor thuiswerken en bevalt goed.

https://www.coolblue.nl/product/864525/ ... black.html

Ik had deze in mijn zoektocht ook gevonden, helaas heeft deze geen ANC

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-24 08:55

Ik heb de Sony MX4 in gebruik, ik krijg m alleen niet goed werkend in teams... anderen horen mij luid en duidelijk, maar ik hoor niemand

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 10:03

Lillian__ schreef:
Ik heb de Sony MX4 in gebruik, ik krijg m alleen niet goed werkend in teams... anderen horen mij luid en duidelijk, maar ik hoor niemand

Maar staan alle instellingen op je computer/teams dan wel goed?

Ik heb zelf de Bose QCII maar toen ik nog met o.a. teams werkte moest ik volgens mij ergens in mijn teams en/of computer audioinstellingen aangeven dat de headset als output voor geluid gebruikt moest worden ipv de boxen in mijn laptop. Was soms best even een gedoe weet ik nog.

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-24 10:23

Blacky94 schreef:
Lillian__ schreef:

Maar staan alle instellingen op je computer/teams dan wel goed?

Ik heb zelf de Bose QCII maar toen ik nog met o.a. teams werkte moest ik volgens mij ergens in mijn teams en/of computer audioinstellingen aangeven dat de headset als output voor geluid gebruikt moest worden ipv de boxen in mijn laptop. Was soms best even een gedoe weet ik nog.

Mijn luidspreker en mic staan beide op handsfree AG audio (in teams) en
In test gesprek werkt ie naar behoren, als ik uitbel in teams ook. Op het moment dat ik in teams gebeld word, krijg ik een andere beltoon dan de default beltoon, de toon loopt door terwijl ik al opgenomen heb. Onder de beltoon hoor ik heel zacht degene die belt. Zodra de beltoon weg is, hoor ik niets. Degene aan de andere kant hoort mij wel. Via bedraad via AUX gaat het wel goed, maar dan valt de ANC weg

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 10:39

Als ik Google op "handsfree AG audio" lees ik wel dat er vaker problemen zijn met audio icm een bleutooth headset en kom ik ook wel een paar websites tegen met mogelijke opties om dingen te fixen. Ik heb er zelf alleen te weinig verstand van om je daar verder mee te kunnen helpen.

Dat het in het testgesprek wel werkt staat mij ook wel vaag wat van bij want daar ben ik ook wel eens mee aan het klooien geweest, soms ook elk gesprek weer opnieuw. Echter, de laatste keer dat ik Teams gebruikt heb is alweer ruim 3 jaar terug dus hoe en wat ik toen precies gedaan heb durf ik ook niet meer te zeggen := En staat me ook nog wel vaag wat van bij dat ie mn geluid er dan soms halverwege alsnog uitgooide en t gedonder weer van voor af aan begon. Maar ik hoop dat iemand anders je daar dan beter bij kan helpen :o

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie