Net toevallig twee week geleden met een sumup gewerkt in een food truck, ik was zeer tevreden! De bijbehorende app is makkelijk in gebruik, items toevoegen is een eitje, t kost erg weinig data (we hadden geen wifi in de buurt) en hij werkt ook aardig snel. Nou heb ik verder geen ervaring met andere mobiele pinapparaten (dit was een eenmalige gig) dus ik kan geen vergelijking maken.
callippo
Geplaatst: 02-06-24 13:41
Ik gebruik al jaren een Sumup. Ooit gestart met een iZettle, maar de Sumup werkte makkelijker. Het kost je een paar % per verkoop, maar daarmee is het ook voor kleine bedragen interessant.
De batterij gaat lang mee (meer dan een dag, bij continue aan staan). Het kost je maar een beetje data en de meeste mensen kennen deze manier van pinnen en hij werkt ook contactloos, dus afrekenen gaat lekker snel.
Tip: houd niet je Sumup vlakbij je telefoon wanneer je contactloos betalen op je telefoon aan hebt staan. Zo heb ik al eens mezelf 25 euro betaald
Gebruik ze toevallig nu op een evenement. Pas 1x een melding gehad dat het niet goed ging. Batterij gaat de hele dag mee. Je kan eenvoudig de omzet terugzien.
Ik geloof dat er ook Belgische pinpassen zijn gebruikt maar weet het niet zeker.
Ik werk er ook regelmatig mee op evenementen en ik woon in België, lukt hier perfect met Belgische kaarten dus ik vermoed dat dit ook in Nederland het geval is.
callippo
Geplaatst: 02-06-24 18:09
haffiefreak schreef:
Dank jullie wel voor de antwoorden.
Werken hier ook buitenlandse betaalkaarten op? Zoals Duits, België en Frans?
Ja, ik gebruikte hem ook op beurzen in Duitsland en daar werkte het ook prima. Heel enkele keer niet, als iemand een vage bank had zonder Maestro logo. Maar meestal pakten die mensen dan zelf al een andere kaart.
haffiefreak
Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-24 19:37
Dank jullie wel voor de antwoorden. Dan gaan we deze bestellen.