Mooie opbergboxen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

x_Elise

Mooie opbergboxen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-24 20:33

:wave: Ik ben weer op zoek naar de kracht van bokt!

Ik ben werkzaam op een speciale afdeling binnen een school waar we veel materialen hebben en gebruiken. Helaas staan deze niet handig opgeslagen en heb ik het op me genomen om wat orde in de chaos te scheppen. Nu mag ik op een kantoortje een kastenwand maken waar ik 16 grote grijsgroene bakken van de IKEA wilde neerzetten. Om precies te zijn de sockerbit. Nu heb ik dit project net een aantal weken te laat opgestart want deze bakken gaan dus uit de collectie. In het wit zijn ze er nog wel, maar ja.. kinderen.. witte bakken in een schoolsetting. Dat blijft niet netjes. En de groene bakken pasten eigenlijk perfect bij het net geschilderde interieur.

Maar nu dus mijn vraag voor de speurder op bokt. Weet iemand een vergelijkbare opbergbox, die hufterproof zijn, gemakkelijk opent en sluit en niet zo maar afbreekt. En dan ook nog eens het liefst in een vergelijkbare kleur. Verder ben ik niet veeleisend :(:)

Ter vergelijking: https://www.ikea.com/nl/nl/p/sockerbit- ... 4/#content

Flirt (Westenwind x Sonique) Z1 + 3 <3
Ruigh (Fürst Dior x Westenwind) <3

Odiso (Contango) Z1+6 *verkocht*

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-24 12:15

"Life, man. I can't guarantee perfection, but I can guarantee intrigue."

Because friends don't waste wine when there's words to sell

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-24 12:22

Richt je gezicht naar de zon, dan blijven de schaduwen achter je...
&if=1

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie