Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Doubtless schreef:Tja… als je vooraf al weet dat het fout gaat, waarom bestel je het dan?
mvdende schreef:Doubtless schreef:Tja… als je vooraf al weet dat het fout gaat, waarom bestel je het dan?
Omdat je ergens toch mag verwachten dat je gewoon geleverd krijgt wat je besteld!!??
En omdat deze kleding gewoon bijna nergens te verkrijgen is, en al zeker niet in de uitverkoop. Of mijn maat is niet meer beschikbaar....
Dus de gok genomen. Kleding past (al zit ik voor het mooie eigenlijk nèt tussen 2 maten in. Deze blouses zijn nèt wat krap, maar in een maat groter verzuip ik)
Alleen jammer dat ik dus toch de verkeerde geleverd heb gekregen.
Was benieuwd of een website dat gewoon zomaar mag doen zonder consequenties?
Edit: retourneren ga ik niet doen, want beter iets dan niets. Maar alsnog jammer van de verkeerde. En waarschijnlijk verkopen ze de "goede" gewoon helemaal niet, dus is het niet een kwestie van terug sturen en de correcte geleverd krijgen. Heb 3 weken op dit pakket zitten wachten, want ze zijn zeg maar niet de snelste.
KimD schreef:mvdende schreef:
Omdat je ergens toch mag verwachten dat je gewoon geleverd krijgt wat je besteld!!??
En omdat deze kleding gewoon bijna nergens te verkrijgen is, en al zeker niet in de uitverkoop. Of mijn maat is niet meer beschikbaar....
Dus de gok genomen. Kleding past (al zit ik voor het mooie eigenlijk nèt tussen 2 maten in. Deze blouses zijn nèt wat krap, maar in een maat groter verzuip ik)
Alleen jammer dat ik dus toch de verkeerde geleverd heb gekregen.
Was benieuwd of een website dat gewoon zomaar mag doen zonder consequenties?
Edit: retourneren ga ik niet doen, want beter iets dan niets. Maar alsnog jammer van de verkeerde. En waarschijnlijk verkopen ze de "goede" gewoon helemaal niet, dus is het niet een kwestie van terug sturen en de correcte geleverd krijgen. Heb 3 weken op dit pakket zitten wachten, want ze zijn zeg maar niet de snelste.
Het komt dan ook uit het buitenland en vermelden de leveringsvoorwaarden, heb je de algemene voorwaarden ook gelezen voordat je akkoord ging?
mvdende schreef:KimD schreef:
Het komt dan ook uit het buitenland en vermelden de leveringsvoorwaarden, heb je de algemene voorwaarden ook gelezen voordat je akkoord ging?
Ik heb de algemene voorwaarden niet gelezen, wie doet dat wél??
Maar ik mag er toch vanuit gaan dat er geleverd wordt wat er verkocht wordt?
Zou helemaal mooi zijn als webshops in Europa dingen mogen gaan afleveren die significant anders zijn dan hetgeen de klant koopt.
Zou jij blij zijn als je een Samsung galaxy S10 geleverd krijgt terwijl je een S24 gekocht hebt? Mag en kan toch niet?
Dit is exact hetzelfde.
Amber_anne schreef:Heb je überhaupt al contact opgenomen met de webshop?
Bienotje schreef:Nee, daarvoor is het retourbeleid. Maar als jij dat niet wil, hebben ze ook geen kans om de fout te herstellen en kun je ze (nog) niks verwijten.